Gmina Krasnobród ogłasza przetarg
- Adres: 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-84 660 7691 , fax. 0-84 660 7692
- Data zamieszczenia: 2012-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnobród
ul. 3 Maja 36 36
22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
tel. 0-84 660 7691, fax. 0-84 660 7692
REGON: 95036870100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Krasnobród działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1)Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie 22-440 Krasnobród; ul. Sanatoryjna 34; 2)Sanatorium Rehabilitacyjne w Krasnobrodzie ul .Sanatoryjna 1; 22-440 Krasnobród - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Krasnobród działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1)Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie 22-440 Krasnobród; ul. Sanatoryjna 34; NIP 922-12-04-705 REGON 000 297 738 2)Sanatorium Rehabilitacyjne w Krasnobrodzie ul .Sanatoryjna 1; 22-440 Krasnobród. REGON: 000301428, NIP: 922-22-94-797 Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: 1)Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.08.2012 r. do 31.12.2014 r. wynosi 609 780,58 kWh. (w okresie od 01.08.2012 r. do 31.12.2012 r. - 105 134,58 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 252 323,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 252 323,00 kWh) 2)Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: 1)Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.08.2012 r. do 31.12.2014 r. wynosi: -Taryfa Cxx: 1 431 592,25 kWh (w okresie od 01.08.2012 r. do 31.12.2012 r. - 246 826,25 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 592 383,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 592 383,00 kWh). -Taryfa Gxx: 406 166,75 kWh (w okresie od 01.08.2012 r. do 31.12.2012 r. - 70 028,75 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 168 069,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 168 069,00 kWh.). 2)Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2 i 7.3.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PIASKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-06-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-04-26 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-04-12 - Zakup paliw płynnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o
Dodano: 2016-04-08 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-03-30 - Zakup paliw płynnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-16 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-02-19 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Łabunie i Urzędu Gminy Łabunie
Dodano: 2016-01-29 - Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu.
Dodano: 2015-12-21