Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY OPALENICA.

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64330 Opalenica, ul. 3 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 477 281 , fax. 614 477 584
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    ul. 3 Maja 1
    64330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 614 477 281, fax. 614 477 584
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY OPALENICA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY OPALENICA. Przedmiot zamówienia: Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1A SIWZ - OŚWIETLENIE ULICZNE, Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1B SIWZ - POZOSTAŁE OBIEKTY. Załącznik nr 1A SIWZ- szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej OŚWIETLENIE ULICZNE, załącznik nr 1B SIWZ- szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej POZOSTAŁE OBIEKTY. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz ustawę Pzp. Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1A SIWZ - OŚWIETLENIE ULICZNE: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. wynosi: 1.994.700 kWh (w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. – 997.350 kWh, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. – 997.350 kWh), Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1B SIWZ - POZOSTAŁE OBIEKTY: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. wynosi 1.320.492 kWh (w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. – 660.246 kWh, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. – 660.246 kWh). Każdy z Wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na dwie części zamówienia lub na jedną część. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia określają parametry: 1) wartość średnia częstotliwości mierzonej przez 10 sekund powinna być zawarta w przedziale: a) 50 Hz ±1 % (od 49,5 Hz do 50,5 Hz) przez 99,5 % tygodnia, b) 50 Hz +4 % / -6 % (od 47 Hz do 52 Hz) przez 100 % tygodnia; 2) napięcie znamionowe sieci niskiego napięcia odpowiadające wartości 230/400V oraz pozostałe parametry jakościowe energii elektrycznej wynikające z Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 623). Koszty cyklu życia nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia ponieważ nie mają zastosowania przy zakupie energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1/ dla części 1 - 10.000,00 zł, (słownie:dziesięćtysięcyzł), 2/ dla części 2 – 8.000,00 zł, (słownie:osiemtysięcyzł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r, poz. 1804 oraz z 2015r, poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy, o którym mowa wyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, pokój nr 01, przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować zapłatę kwot w nich określonych, na każde wezwanie zamawiającego, w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - warunek zostanie spełniony przez wykonawcę poprzez złożenie przez niego koncesji na obrót energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważnej w okresie trwania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oferta cenowa, sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 SIWZ, 2/ pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego /o ile dotyczy/, 3/ zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców /zał. nr 5 SIWZ/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach