Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY OPALENICA

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64-330 Opalenica, 3 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 77 281 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    3 Maja 1
    64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 77 281 , , fax. -
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY OPALENICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY OPALENICA. Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1A SIWZ - OŚWIETLENIE ULICZNE, Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1B SIWZ - POZOSTAŁE OBIEKTY. Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1A SIWZ - OŚWIETLENIE ULICZNE: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. wynosi: 1.013.420 kWh. Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1B SIWZ - POZOSTAŁE OBIEKTY: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. wynosi 626.425 kWh. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia określają parametry: 1) wartość średnia częstotliwości mierzonej przez 10 sekund powinna być zawarta w przedziale: a) 50 Hz ±1 % (od 49,5 Hz do 50,5 Hz) przez 99,5 % tygodnia, b) 50 Hz +4 % / -6 % (od 47 Hz do 52 Hz) przez 100 % tygodnia; 2) napięcie znamionowe sieci niskiego napięcia odpowiadające wartości 230/400V oraz pozostałe parametry jakościowe energii elektrycznej wynikające z Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 623). Koszty cyklu życia nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia ponieważ nie mają zastosowania przy zakupie energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1/ dla części 1 - 10.000,00 zł, (słownie:dziesięćtysięcyzł), 2/ dla części 2 – 7.000,00 zł, (słownie:siedemysięcyzł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy, o którym mowa wyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, pokój nr 01, przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować zapłatę kwot w nich określonych, na każde wezwanie zamawiającego, w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony przez wykonawcę poprzez złożenie przez niego koncesji na obrót energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważnej w okresie trwania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które składa wykonawca: 1/ oferta cenowa, sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 SIWZ, 2/ pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego /o ile dotyczy/, 3/ zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców /zał. nr 5 SIWZ/. 4/ oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO /zał. nr 6 SIWZ/, /o ile dotyczy/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach