Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej do obiektów i infrastruktury Zamawiającego w Rzeszowie - oświetlenie ulic, sygnalizacja świetlna, obiekty małej architektury

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej do obiektów i infrastruktury Zamawiającego w Rzeszowie - oświetlenie ulic, sygnalizacja świetlna, obiekty małej architektury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest zakup energii elektrycznej do obiektów i infrastruktury Zamawiającego w Rzeszowie - oświetlenie ulic, sygnalizacja świetlna, obiekty małej architektury. Lokalizację i opis punktów poboru energii zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży energii do obiektów określonych w załączniku nr 1 oraz nowych, wybudowanych i przyłączonych do sieci OSD w okresie obowiązywania zamówienia. Sprzedaż energii elektrycznej dla nowego punktu poboru nie objętego załącznikiem nr 1 będzie dokonywana na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków umowy. Zapotrzebowanie na energię w okresie obowiązywania zamówienia określa załącznik nr 1. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilość punktów poboru energii w okresie obowiązywania zamówienia o ok. 8%. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o zużycie energii przedstawione w załączniku nr 1, z uwzględnieniem możliwego zwiększenia ilości punktów poboru i zużycia energii (o ok. 44 000 kWh w strefie dziennej, 76 000 kWh w strefie nocnej i 20 000 kWh całodobowo) oraz cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie, dla poszczególnych grup taryfowych. Ceny jednostkowe energii powinny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Zaproponowane ceny jednostkowe netto (bez podatku VAT) są niezmienne przez cały okres obowiązywania zamówienia. Cenę oferty należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Obliczona cena jest wartością szacunkową umowy. Faktyczna należność Sprzedawcy za zużytą energię w poszczególnych okresach rozliczeniowych będzie obliczana indywidualne dla każdego punktu poboru jako iloczyn pobranej energii wg wskazań układów pomiarowych i zaoferowanych cen jednostkowych za 1kWh. Rozliczenia odbywać się będą w okresach 2-miesięcznych. Zamawiający oczekuje zawarcia jednej umowy zbiorczej dla wszystkich punktów poboru, wyszczególnionych w załączniku stanowiącym jej integralną część. Realizacja zamówienia winna odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 87 000,00 zł (osiemdziesiąt siedem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A., nr rachunku: 12 1240 1792 1111 0010 0509 7242. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu znak MZD-ZP.341-40/11. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w biurze Zamawiającego - ul. Targowa 1, VI piętro, pokój nr 601 (sekretariat), a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. Wadium musi być wystawione na Gminę Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach