Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Zespołu Szkół nr 1 w Goleniowie, w tym budynków dydaktycznych a także Obiektu Rekreacyjno-Sportowego Fala w Goleniowie

Zespół Szkół Nr 1 w Goleniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, ul. Maszewska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 647 120 , fax. 914 647 121
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 w Goleniowie
    ul. Maszewska 6
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 647 120, fax. 914 647 121
    REGON: 18056800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zs1goleniow.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Zespołu Szkół nr 1 w Goleniowie, w tym budynków dydaktycznych a także Obiektu Rekreacyjno-Sportowego Fala w Goleniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Zespołu Szkół nr 1 w Goleniowie, w tym budynków dydaktycznych a także Obiektu Rekreacyjno-Sportowego Fala w Goleniowie w okresie 24 miesięcy począwszy od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r. w planowanej ilości około 1779 MWh, dla punktów poboru: - szkoła, ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów - 310 MWh - szkoła, ul. Maszewska 6, 72-100 Goleniów – 90 MWh - pływalnia, ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów - 1319 MWh - hala widowiskowo-sportowa ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów – 60 MWh Opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 do specyfikacji oraz wzorze umowy (załącznik nr 5 do specyfikacji), stanowiących załączniki do specyfikacji. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że - posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; - posiada aktualną umowę na sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej ENEA Operator Sp. z o.o. do punktów poboru Zamawiającego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia; - posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw energii elektrycznej w rozmiarze co najmniej 2 GWh w skali roku każda
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Według załącznika nr 2. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji, innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. - wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; - pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; - dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.8. SIWZ. - oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ - zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach