Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

Gmina Miejska Nałęczów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-150 Nałęczów, al. Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 014 500 , fax. 815 014 500
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nałęczów
    al. Lipowa 3
    24-150 Nałęczów, woj. lubelskie
    tel. 815 014 500, fax. 815 014 500
    REGON: 52922600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych. 2. Wykaz wszystkich punktów poboru energii (dalej PPE) zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe dla PPE nr 69, 70, 71, 73 i 122, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ – dla tych punktów sprzedawcą energii jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin. Na pozostałe PPE umowy są rozdzielone na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji – dla tych punktów sprzedawcą jest PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Lublinie. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowy dystrybucyjne zawarte są na czas nieokreślony a funkcję OSD pełni PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin. Termin wypowiedzenia: umowy kompleksowej – z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym oświadczenie o wypowiedzeniu dotarło do Sprzedawcy; umowy sprzedaży – ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym oświadczenie tego odbiorcy dotarło do przedsiębiorstwa energetycznego. 4. Z wybranym Wykonawcą zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich PPE Gminy Nałęczów i pozostałych jednostek (wg zał. nr 5 do SIWZ) na czas oznaczony od 1.01.2020 do 31.12.2020 roku. Umowy podpisują kierownicy jednostek, o których mowa w Rozdziale 1 SIWZ, zgodnie z podziałem uwzględnionym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Dla Umowy dotyczącej oświetlenia ulicznego Wykonawca będzie wystawiał zbiorczo 1 fakturę rozliczeniową co 2 miesiące z załączeniem szczegółów rozliczenia dla każdego PPE oświetlenia. Dla pozostałych umów Wykonawca będzie wystawiał osobne faktury ze szczegółami rozliczenia, dla każdego PPE, zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Szczegóły rozliczenia dla każdego PPE powinny zawierać co najmniej: zużycie energii w podziale na strefy czasowe (jeśli takie występują), adres PPE, przynajmniej jeden numer jednoznacznie identyfikujący dany PPE (kod PPE, nr ewidencyjny OSD, numer licznika lub inny), mogą też zawierać grupę taryfową, moc i inne dane, jeśli Sprzedawca będzie nimi dysponował. W przypadku braku otrzymania danych z odczytów liczników od Operatora Systemu Dystrybucyjnego w terminie, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej, Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury rozliczeniowej na bazie danych pomiarowych z poprzedniego okresu rozliczeniowego lub danych z Załącznika nr 2 do Umowy. W takim przypadku, Wykonawca ma obowiązek dokonać rozliczenia wyrównawczego przy fakturze rozliczeniowej za kolejny okres po otrzymaniu rzeczywistych danych pomiarowych od OSD. W przypadku umowy dotyczącej oświetlenia (poz. 1-73 Załącznika nr 5 do SIWZ) jeżeli OSD będzie przekazywał dane pomiarowe na Platformie Wymiany Informacji częściej niż co 2 miesiące, to Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wystawiania faktur sprzedaży co 2 miesiące z sumarycznym zużyciem energii z okresu 2 miesięcy. Sposób rozliczania danej umowy i wystawiania faktur będzie również zapisany w poszczególnych umowach (zgodnie z powyższymi wytycznymi) w §6 Umowy Sprzedaży. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: 1) terminowe zgłoszenie właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) do realizacji nowo zawartych umów sprzedaży energii elektrycznej, w sposób zapewniający rozpoczęcie sprzedaż energii elektrycznej od 1.01.2020 roku, 2) reprezentowanie Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych lub zawarcie w imieniu Zamawiającego nowych umów dystrybucyjnych dla PPE, dla których zawarcie tych umów będzie konieczne ze względu na wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów kompleksowych. Do wykonania wyżej wymienionych czynności, w tym do wypowiedzenia obecnych umów kompleksowych, Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo, którego treść będzie zgodna z wymaganiami stawianymi przez OSD w tym zakresie. 7. Zamawiający nie planuje obecnie zmiany grup taryfowych w punktach poboru energii. Jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany grup taryfowych w ciągu trwania Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej z wybranym Wykonawcą. Zmiana taryfy może nastąpić jedynie w obrębie tej samej grupy taryfowej i nie będzie wiązać się ze zmianą zabezpieczeń przedlicznikowych. Zamawiający poczyni odpowiednie ustalenia samodzielnie z OSD. O odpowiednich zmianach zostanie także poinformowany Wykonawca, a ewentualne zmiany zostaną uwzględnione we właściwym załączniku do umowy zakupu energii elektrycznej. Zmiana grup taryfowych nie będzie mieć wpływu na cenę jednostkową energii elektrycznej, ponieważ Zamawiający organizacyjnie wymaga przedstawienia oferty z ceną całodobową.. 8. Szacunkowa ilość dostarczanej energii została dokonana w oparciu o faktyczne zużycie w roku 2019. W okresie dostawy wynosi 2.059.160 kWh razem dla PPE wymienionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Nie stanowi ona dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych punktów poboru energii. Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowaną w przetargu cenę energii. 9. Układy pomiarowe wszystkich PPE ujętych w Załączniku nr 5 do SIWZ są dostosowane do zasady TPA. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał umowę lub promesę umowy z właściwym OSD – PGE Dystrybucja S.A. o/Lublin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach