Przetargi.pl
„Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych”

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 913 275 652 , fax. 913275630
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5
    72500 Międzyzdroje
    tel. 913 275 652, fax. 913275630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miedzyzdroje.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych. Kod CPV 09310000 – 5 Elektryczność 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Międzyzdroje i jej jednostek organizacyjnych. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 75 punktów poboru energii. 4. Usługi dystrybucji świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENEA Operator Sp. z o.o. 5. Umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej posiada Zamawiający za wyjątkiem. 6. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 7. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 20%) w okresie dostawy dla poszczególnych jednostek: GMINA MIĘDZYZDROJE ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 514 434 C12a 21 062 83 088 C12b 497 162 939 124 RAZEM 2 054 870 Międzynarodowy Dom Kultury w Międzyzdrojach ul. Bohaterów Warszawy20, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 45 172 C21 131 292 RAZEM 176 464 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Międzyzdrojach ul. Leśna 1, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C 11 206 072 C 21 84 114 RAZEM 290 186 Szkoła Podstawowa nr 2 im. prof. dr Władysława Szafera w Wapnicy ul. Jodłowa 3 , 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C 21 63 252 RAZEM 63 252 Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Kochanowskiego w Międzyzdrojach ul. Norwida 15, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 30 932 RAZEM 30 932 Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach ul. Książąt Pomorskich 8, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 23 850 RAZEM 23 850 Przedszkole Miejskie nr 1 „Morskie Skarby” w Międzyzdrojach ul. Myśliwska 13, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 64 280 RAZEM 640280 Zakład Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach ul. Nowomyśliwska 86, 72-500 Międzyzdroje TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 54 270 C21 43 794 RAZEM 98 064 Łącznie dla poszczególnych taryf: TARYFA Łączne zużycie kWh w danej taryfie C11 871 052 C21 444 410 C12a 21 062 83 088 C12b 497 162 939 124 RAZEM: 2 801 898 8. Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy (kWh) wskazano w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 10. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określone są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a OSD. 11. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umów. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umów, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 12. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne. Standardy, jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty wg stawek określonych w § 42 Rozporządzenia ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 13. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną – 75. 14. Termin płatności faktur wynosi 21 dni – maksymalnie 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu. 15. Obiekty Zamawiającego, do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci ENEA Operator Sp. z o.o. 16. Burmistrz Międzyzdrojów / dyrektorzy jednostek organizacyjnych posiadają zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej 17. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energią elektryczną;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta cenowa; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w pkt XIII siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach