Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Białobrzeskiego

Powiat Białobrzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6133414 w. 56 , fax. 48 6133420
  • Data zamieszczenia: 2014-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Białobrzeski
    Plac Zygmunta Starego 9 9
    26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
    tel. 48 6133414 w. 56, fax. 48 6133420
    REGON: 67022313200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Białobrzeskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Powiatu Białobrzeskiego - Starostwa Powiatowego w Białobrzegach i jednostek organizacyjnych Powiatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma obecnie zawarte rozdzielone umowy sprzedaży i usług dystrybucji energii elektrycznej dla 11 punktów poboru energii (PPE) i umowy kompleksowe dla 2 PPE według szczegółów w załączniku nr 5 do SIWZ. Obowiązujące rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej są zawarte na czas oznaczony do dnia 31.12.2014 roku. Obowiązujące umowy dystrybucyjne są zawarte na czas oznaczony do dnia 31.12.2014 roku, dla PPE, w których są rozdzielone umowy sprzedaży i umowy dystrybucji energii elektrycznej.Obowiązujące umowy kompleksowe zawarte są na czas nieoznaczony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, wg informacji w załączniku nr 5 do SIWZ.Jest to kolejna zmiana sprzedawcy dla PPE, gdzie zawarte są rozdzielone umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oraz pierwsza zmiana sprzedawcy dla PPE, gdzie zawarte są obecnie obowiązujące umowy kompleksowe.Zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej na czas oznaczony od 1.01.2015 do 31.12.2016 roku, dla jednostek organizacyjnych Powiatu Białobrzeskiego, dla punktów poboru energii (PPE), dla których obecne umowy sprzedaży kończą się 31.12.2014 r., wg. Załącznika nr 5 do SIWZ. A dla PPE, dla których obecnie sprzedaż odbywa się na podstawie umowy kompleksowej, oprócz nowych umów sprzedaży zawarte zostaną nowe, rozdzielone umowy dystrybucyjne, po skutecznym wypowiedzeniu obowiązujących umów kompleksowych.Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie:terminowe zgłoszenie właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) do realizacji zawartych umów sprzedaży energii elektrycznej, tak, aby dla PPE, w których obecna umowa sprzedaży kończy się 31.12.2014 roku, nowa umowa sprzedaży weszła w życie 1.01.2015 roku; wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów kompleksowych (sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji) z zachowaniem terminów według informacji w Załączniku nr 5 do SIWZ, dla PPE w których obecnie obowiązują umowy kompleksowe;reprezentowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Białobrzeskiego przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych lub zawarcie w imieniu jednostek organizacyjnych Powiatu Białobrzeskiego nowych umów dystrybucyjnych, dla PPE, dla których zawarcie tych umów będzie konieczne ze względu na wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów kompleksowych. Do wykonania wyżej wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (Załącznik nr 3 do Umowy Sprzedaży).Zamawiający planuje obecnie zmianę grup taryfowych w 3 punktach poboru energii określonych w Tabeli 1 w załączniku nr 5 do SIWZ, w poz. 8, 11, 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany grup taryfowych w ciągu trwania Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej z wybranym Wykonawcą. Zmiana taryfy może nastąpić jedynie w obrębie tej samej grupy przyłączeniowej. Ewentualna zmiana taryf nastąpi w obrębie wycenionych w ofercie grup taryfowych. Zmiana grup taryfowych nie będzie mieć wpływu na cenę jednostkową energii elektrycznej, ponieważ Zamawiający organizacyjnie wymaga przedstawienia oferty z ceną całodobową. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi 1 004 557 kWh razem dla punktów poboru energii (dalej: PPE) wymienionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Nie stanowi ona dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych punktów poboru energii. Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowaną w przetargu cenę energii. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy następujące dane w wersji edytowalnej (MS Excell) dla każdego punktu poboru niezwłocznie po podpisaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej z wybranym Wykonawcą:nazwa i adres jednostki;opis punktu poboru;adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);grupa taryfowa;moc umowna; planowane roczne zużycie energii;numer licznika; kod PPE;Operator Systemu Dystrybucyjnego;nazwa obecnego Sprzedawcy; - numer aktualnie obowiązującej umowy; data zawarcia dotychczasowej umowy; Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną. Rozliczenia będą odbywały się zgodnie z okresami rozliczeniowymi stosowanymi przez OSD. A w przypadku braku otrzymania danych z odczytów liczników od Operatora Systemu Dystrybucyjnego w terminie, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej, Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury rozliczeniowej na bazie danych pomiarowych z poprzedniego okresu rozliczeniowego lub danych z Załącznika nr 2 do Umowy - Wykaz PPE. W takim przypadku Sprzedawca energii ma obowiązek dokonać rozliczenia wyrównawczego przy fakturze rozliczeniowej za kolejny okres, po otrzymaniu rzeczywistych danych pomiarowych od OSD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegipowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach