Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, ul. Konecka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 758-40-82 , fax. 44 7584024
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    ul. Konecka 4 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 44 758-40-82, fax. 44 7584024
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych (zwanych dalej Odbiorcami energii), zgodnie z Załącznikami Nr 9 - 14 do SIWZ. 2. Zamawiający jest umocowany do przeprowadzenia postępowania celem udzielenia zamówienia publicznego na potrzeby Gminy Paradyż oraz następujących jednostek organizacyjnych: Gimnazjum Publiczne w ZSS w Paradyżu, Szkoła Podstawowa im. OP AK BŁYSK w ZSS w Paradyżu, Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Szkoła Podstawowa w Sokołowie, Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie, na podstawie Porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego pn. Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych, zawartego w Paradyżu w dniu 05.02.2015 r. (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego.) 3. Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie realizacji zamówienia, szacuje się w wysokości: 1.308.382 kWh, w tym: a) w grupie taryfowej B23 - 251.495 kWh, w tym: szczyt przedpołudniowy: 43.936 kWh, szczyt popołudniowy: 29.274 kWh, pozostałe godziny doby: 178.285 kWh; b) w grupie taryfowej C11o - 413.257 kWh; c) w grupach taryfowych C11, C12a, C12b, R - 635.599 kWh, w tym: w grupie taryfowej C11 - 261.265 kWh; w grupie taryfowej C12a - 185.763 kWh, w tym: strefa szczytowa: 55.729 kWh, strefa pozaszczytowa: 130.034 kWh; w grupie taryfowej C12b - 157.371 kWh, w tym: strefa dzienna: 90.425 kWh, strefa nocna 66.946 kWh; w grupie taryfowej R - 31.200 kWh, d) w grupie taryfowej G11 - 8.031 kWh. 4. Układ pomiarowy dla taryfy B23 jest dostosowany do zasad TPA. 5. Numer PPE, numer licznika, grupa taryfowa, moc umowna, planowane zużycie energii w poszczególnych strefach oraz okresy rozliczeniowe dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej zostały wyszczególnione w Załącznikach Nr 9-14 do SIWZ. 6. Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie 583 kW. 7. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego - PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren. 8. Jest to pierwsza zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. Umowy kompleksowe zostały wypowiedziane ze skutkiem na dzień 30.04.2015 r. 9. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 10. Na wszystkie punkty poboru energii zostaną podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej najpóźniej w dniu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, z zastrzeżeniem pkt 12. 11. Zawarcie umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dokonane zostanie przez Odbiorców energii - w zakresie posiadanych punktów poboru energii. 12. Umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dotyczące organizacji Dożynek Gminnych (poz. 83 w Załączniku Nr 9 do SIWZ) podpisane zostaną dwukrotnie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia (w roku 2015 oraz w roku 2016) w terminach zapewniających dostarczenie energii elektrycznej celem organizacji Dożynek. Niezwłocznie po zawarciu umów z OSD Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ich zawarciu. 13. Odbiorcy energii nie mają zawartych umów promocyjnych lub lojalizacyjnych. 14. Z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę, z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej SIWZ, zawartych zostanie 6 umów sprzedaży energii elektrycznej - po jednej z każdym z Obiorców energii wymienionych w pkt 2, w zakresie posiadanych punktów poboru energii. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podpisania umów drogą korespondencyjną. 16. Zgłoszenie zawarcia umów sprzedaży do OSD dokonane zostanie przez Gminę Paradyż. 17. Płatnikami wynagrodzenia należnego Wykonawcy będą poszczególni Odbiorcy energii - w zakresie użytkowanych punktów poboru energii. 18. Faktury wystawiane i wysyłane będą do poszczególnych Odbiorców energii, odrębnie na każdy z punktów poboru energii elektrycznej, zgodnie z danymi wymienionymi w Załącznikach Nr 9-14 do SIWZ. 19. Dopuszczona jest możliwość wystawiania faktur szacunkowych w przypadku otrzymania danych pomiarowych od OSD w terminie dłuższym niż okres rozliczeniowy, zgodnie z zapisem § 10 ust. 4 i 5 umów, stanowiących Załączniki Nr 7 i 8 do SIWZ. 20. Energia elektryczna zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że wszyscy Odbiorcy energii, których dotyczy zamówienie, nie są przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 21. Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy wszelkie niezbędne dane w wersji elektronicznej (Excel) wymagane w procesie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. 22. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorach umów, stanowiących Załączniki Nr 7 i 8 do SIWZ. 23. Zamawiający zaleca uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umów. 24. Gdziekolwiek w dokumentacji przywoływane są normy lub nazwy własne Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż, nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych (znak sprawy:ZPF.271.2.2015) b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa w pkt. 1, muszą zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt 2 lit. b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu (nie połączonym z ofertą), w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu (w godz. 8.00 - 15.00) lub przysłać pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych (znak sprawy: ZPF.271.2.2015) w terminie gwarantującym dotarcie przesyłki przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty wspólnej Zamawiający oczekuje, że na przelewie, gwarancji, poręczeniu będzie zaznaczone, że wniesione wadium zabezpiecza ofertę wspólną złożoną przez konsorcjum lub spółkę cywilną. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 8. Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach