Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 713 921 303
- Data zamieszczenia: 2019-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3921971 w. 154, fax. 713 921 303
REGON: 52863000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla obiektów Gminy Strzelin i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej dla obiektów Gminy Strzelin i jej jednostek organizacyjnych, zgodnie z wykazem punktów poboru stanowiącym załącznik do niniejszego wniosku. Na 106. punktów poboru energii wykazanych w zestawieniu 6. punktów poboru posiada zawarte umowy kompleksowe na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej i zachodzi konieczność ich wypowiedzenia i zawarcia nowych umów dystrybucyjnych. Zamawiający na podstawie pełnomocnictwa wymaga od Wykonawcy złożenia w imieniu Odbiorcy końcowego wniosku o podpisanie umowy dystrybucyjnej na w/w punkty. Pozostałe punkty poboru energii posiadają już rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Zakup energii dla poszczególnych grup taryfowych realizowany będzie w niżej wskazanych wielkościach: 1) C11 - 874982 kWh; 2) C12a - 92000 kWh; 3) C12b - 10000 kWh; 4) C21 - 432000 kWh; 5) C22a - 70000 kWh; 6) G11 - 19070 kWh; 7) G12 - 90000 kWh; 8) RSC11 - 36 kWh; Razem - 1588088 kWh - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą posiadanie: a) aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną w okresie realizacji umowy, b) aktualnej umowy lub promesy umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do obiektów Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2 ) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważna w okresie realizacji umowy, b) oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną umowę lub promesę umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do obiektów Zamawiającego – załącznik nr 6 do SIWZ c) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych”
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa energii elektrycznej: sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego BRISTOL MSWiA w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2024-01-22 - „Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych”
Dodano: 2023-12-04 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA LEGNICA
Dodano: 2023-07-21 - Dostawa energii elektrycznej do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Dusznikach-Zdroju
Dodano: 2023-05-31 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia zewnętrznego zespołu garaży przy ul. Hutniczej w Lubinie.
Dodano: 2023-01-03 - Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Oleśnicy.
Dodano: 2023-01-02 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów będących w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Dodano: 2022-12-13 - „Dostawa energii elektrycznej ”.
Dodano: 2022-12-07