Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg
- Adres: 09-142 Załuski, Załuski
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 619 013 , fax. 23 6619013 wew. 114
- Data zamieszczenia: 2020-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
Załuski 67
09-142 Załuski, woj. mazowieckie
tel. 236 619 013, fax. 23 6619013 wew. 114
REGON: 55127200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Załuski oraz innych jednostek organizacyjnych Gminy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii określa załącznik nr 5 do SIWZ. - Szacunkowa (prognozowana) ilość dostarczanej energii w okresie dostawy czyli 24 miesięcy: 1 000 000 kWh. Szczegółowe rozliczenie dostarczanej energii nastąpi na podstawie faktycznej ilości zużytych kWh. - Dostawa codzienna energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz. - Obiekty przeznaczone do zasilania należą do V i IV grupy przyłączeniowej. - Określenie przewidywanego (maksymalnego) poboru energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. - Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii, według cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. - Zamówienie obejmuje także nowe punkty odbioru nie wskazane w zestawieniu stanowiącym nr 1 do SIWZ, które powstaną w okresie obowiązywania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie - posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający zażąda od Wykonawcy aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda od wykonawcy: a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z informacjami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ; b) Dowodów potwierdzających (poświadczeń), że wykazane w załączniku nr 6 do SIWZ dostawy/usługi zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy/usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty/ oświadczenia składa co najmniej jeden z jego uczestników, który ten warunek spełnia. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w ofercie wspólnej składa każdy z Wykonawców); b) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w ofercie wspólnej składa każdy z Wykonawców). c) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektu Akademii Wymiaru Sprawiedliwości przy ul. Ogrodowej 6 w Zakopanem
Dodano: 2024-05-21 - Prace konserwacyjno-serwisowe oraz usuwanie usterek i awarii systemu sygnalizacji pożaru Notifire, systemu telewizji przemysłowej CCTV - analogowa
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Dodano: 2024-04-29 - Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
Dodano: 2024-04-24 - Dostaw energii elektrycznej
Dodano: 2024-04-15 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ciechanowa
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa energii elektrycznej dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Radomiu w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2024-01-21 - na dostawę energii elektrycznej na potrzeby IBSPAN w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Dodano: 2023-12-21