Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg
- Adres: 97225 Ujazd, Plac Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 192 123 , fax. 447 192 129
- Data zamieszczenia: 2018-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
Plac Kościuszki 6
97225 Ujazd, woj. łódzkie
tel. 447 192 123, fax. 447 192 129
REGON: 55099900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ujazd na rok 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Ujazd na rok 2019. 3.2 Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (PGE Dystrybucja S. A., ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin; Oddział Łódź- Teren, ul. Tuwima 59,90-021 Łódź). Ponadto Zamawiający posiada obowiązujące do 31.12.2018 r. umowy na zakup energii elektrycznej z NOVUM S.A. ul. Racławicka 146, 02 – 117 Warszawa. Wykonawca ten został wyłoniony na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego. Umowa na dystrybucję z PGE Dystrybucja S. A. obowiązuje na czas nieokreślony. 3.3 Zestawienie punktów poboru energii oraz szczegółowe zapotrzebowanie na energię stanowi załącznik nr 1 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. 3.4 Zamawiający informuje, że układy pomiarowe dostosowane są do rynku TPA, dla obiektów objętych postępowaniem przetargowym zawarte są odrębne umowy sprzedaży, a obecne obowiązują do 31.12.2018 r. 3.5 Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ nastąpi w oparciu o poniższe zasady: 3.5.1 Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019 r. dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz do obiektów Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ) wynosi: 1 447 986,56 kWh. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13 000,00 złotych (trzynaście tysięcy złotych 00/100). 7.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 7.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 7.3.1. Pieniądzu, 7.3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 7.3.3. Gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 7.3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 7.3.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy. 7.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 85 89850004 0060 0600 0101 0017 z dopiskiem: 7.4.1. Wadium w postępowaniu Nr RIR.271.1.23.2018 na „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ujazd na rok 2019”. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7.5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty oraz kopię dokumentu gwarancyjnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.6. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie). 7.7. W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zamawiającego), 7.8. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać 7.8.1. Termin obowiązywania gwarancji/poręczenia od dnia składania ofert do końca okresu związania ofertą na kwotę wskazaną w pkt 7.1 7.8.2. Informacje, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. Akt RIR.271.1.23.2018 7.8.3. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 4a ustawy – Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” 7.8.4. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Wszystkie oświadczenia, o których mowa w pkt 6. SIWZ, składane są w oryginale, zaś dokumenty, o których mowa w pkt 6. SIWZ, mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski; 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”; 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w pkt 6.8.2 SIWZ., musi być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie. Dokument, o którym mowa w pkt 6.8.1 SIWZ musi złożyć ten z wykonawców lub Ci z Wykonawców, którzy będą świadczyć dostawy energii elektrycznej. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Głuchów oraz jednostek organizacyjnych”
Dodano: 2024-06-06 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2024-04-15 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KIERNOZIA
Dodano: 2024-02-09 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BURZENIN, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, GMINNEGO DOMU KULTURY ORAZ JEDNOSTEK OSP
Dodano: 2024-01-10 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2023-12-07 - Zakup oleju napędowego, etyliny Pb 95 oraz gazu LPG do pojazdów i sprzętu będących własnością Gminy Rzeczyca w 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Poddębice”
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na wybranych budynkach PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2023-09-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-04-04