Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruciane-Nida w okresie od 01.03.2020 r. do 31.12.2021 r.

Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida ogłasza przetarg

  • Adres: 12-220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4254430, , fax. 087 4254456
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida
    Aleja Wczasów 4
    12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4254430, , fax. 087 4254456
    REGON: 53082100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ruciane-nida.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruciane-Nida w okresie od 01.03.2020 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 84 punktów poboru energii (PPE), o łącznym szacowanym wolumenie 825 MWh w okresie od dnia 01.03.2020 r. do 31.12.2019 r. Liczba PPE może ulec zmianie podczas trwania umowy ze względu na rozbudowę lub likwidację administrowanych punktów poboru o około +/- 5 %. Powyższe dane mają wyłącznie charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%. 2. Określenie przedmiotu za pomocą CPV 09300000-2 Energia elektryczna 09310000-5 Elektryczność. Grupa taryfowa C11 Grupa taryfowa C 12a Grupa taryfowa C 12 b Grupa taryfowa G 11 3. Szczegóły dotyczące szacowanego zużycia w poszczególnych punktach poboru zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 grudnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączania podmiotów do sieci elektroenergetycznych, ruchu i eksploatacji sieci, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 06 marca 2019 r. 6. Okres rozliczeniowy – 1 miesiąc 7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami energii elektrycznej - dalej „odbiorcami”) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 8. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. W odniesieniu do wszystkich PPE Zamawiający posiada umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieoznaczony. 9. Dane dotyczące wystawiania i dostarczania faktur zawarte zostaną w Umowie sprzedaży energii elektrycznej. 10. W odniesieniu do wszystkich PPE Zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r./. 11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Pzp) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada ważną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich oddzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. każdy z nich musi posiadać ważną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące, aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i dokumenty: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument składa odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca; 3. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) kserokopii ważnej Koncesji na obrót energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Wykonawcy powołujący się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, jakich powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust 2 pkt. 2 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z ofertą oryginał pisemnego zobowiązania tychże podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 3) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 3 pkt. 1 SIWZ. 6. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (np.: konsorcjum spółkę cywilną), każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć wraz z ofertą oświadczenia przedstawione w Rozdziale VI ust 2 pkt. 2 i 3 SIWZ (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 3 pkt 1 i ust. 4 pkt 1 SIWZ. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 9. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentów wymienionych w ust. 8 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a) w formie oryginałów lub w kopii poświadczonej notarialnie. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1 Rozdziału VI SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 15 Rozdziału VI SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach