Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Puszcza Mariańska i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2018r do 31.12.2018r.

Gmina Puszcza Mariańska ogłasza przetarg

  • Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, Stanisława Papczyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(46)8318151 , fax. +48(46)8318118
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puszcza Mariańska
    Stanisława Papczyńskiego 1
    96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
    tel. +48(46)8318151, fax. +48(46)8318118
    REGON: 750148390
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Gminy Puszcza Mariańska i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2018r do 31.12.2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych, w okresie od 01-01-2018 r. do 31-12-2018 r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamawiający działa w imieniu własnym i jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Gmina Puszcza Mariańska zawrze jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ. Obowiązujące umowy nie będą przedłużane i zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. Zamawiający oświadcza, że:  procedura wyboru sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny,  zawarł umowę z Technika Energetyczna Sp. z o.o. na sprzedaż energii elektrycznej do 31-12-2017 roku, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ dla 163 PPE,  zawarł umowę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE Dystrybucja S.A., na czas nieokreślony,  posiada umowę kompleksową sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji dla 17 PPE, zawartą z PGE Obrót S.A. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.  wyłonionemu w postępowaniu Sprzedawcy, udostępni dane o PPE w formie elektronicznej. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego w okresie od 01-01-2018 r. do 31-12-2018 r. wynosi 959 299 kWh (zał. Nr 1 do SIWZ). Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; • aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie koncesji • zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego; Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia o posiadaniu umowy z OSD.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 3) oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada umowę z PGE Dystrybucja S.A. obowiązującą co najmniej do 31-12-2018 roku, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. do wszystkich obiektów Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ; 4) oświadczenie wykonawcy lub inny dokument potwierdzający, że minimalny roczny obrót za rok 2016 w zakresie dostawy energii wynosił co najmniej 500 000 zł. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, złożone wg załącznika nr 6 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 7 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 6. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela wykonawcy. Na ofertę składają się dokumenty wskazane w dziale VI oraz niżej wymienione załączniki a) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę – wg zał. nr 2 b) formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – wg zał. nr 3 c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych d) oświadczenie minimalnym rocznym obrocie za rok 2016 – wg zał. nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach