Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY KONOPNICA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-030 Motycz, Kozubszczyzna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 031 081 , fax. 815 031 082
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna -
    21-030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 815 031 081, fax. 815 031 082
    REGON: 43101967800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY KONOPNICA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Gminy Konopnica i jej jednostek organizacyjnych. Zamawiający, działa w imieniu własnym i w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Szkoła Podstawowa w Stasinie 2) Szkoła Podstawowa im Ziemi Lubelskiej w Radawcu Dużym 3) Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Motyczu 4) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Konopnicy 5) Szkoła Podstawowa im. Ks.Jana Twardowskiego w Zemborzycach Tereszyńskich 6) Gimnazjum im. Wincentego Pola w Radawczyku Drugim 7) Ośrodek Pomocy Społecznej w Konopnicy 8) Biblioteka Publiczna Gminy Konopnica 9) Ochotnicza Straż Pożarna w Zemborzycach Tereszyńskich 10) Ochotnicza Straż Pożarna w Tereszynie 11) Ochotnicza Straż Pożarna w Radawcu Dużym 12) Ochotnicza Straż Pożarna w Motyczu Leśnym 13) Ochotnicza Straż Pożarna w Pawlinie 14) Ochotnicza Straż Pożarna w Motyczu 15) Ochotnicza Straż Pożarna w Uniszowicach 3. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na: 1) Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne: Szacunkowe roczne zapotrzebowanie energii elektrycznej 2 634 168 kWh w tym energia rozliczana w grupie taryfowej C12w - . - strefa dzienna 640 366 kWh - strefa nocna 1 993 802 kWh 2) Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ – pozostałe obiekty: Szacunkowe roczna zapotrzebowanie energii elektrycznej wynosi 1 103 376 kWh w tym energia rozliczana w grupie taryfowej a) C11 – 103 892 kWh b) C21 – 175 534 kWh c) G11 – 10 356 kWh d) C12a  strefa szczytowa – 154 750 kWh  strefa pozaszczytowa – 378 378 kWh. e) C12w - strefa dzienna – 140 192 kWh - strefa nocna – 140 274 kWh 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz Załącznikach 1 i 2 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. 6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 7. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części. 8. Obecnym sprzedawcą energii jest PGE Obrót Spółka Akcyjna, ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, Oddział z siedzibą w Lublinie, ul. Tomasza Zana 32A, 20-601 Lublin 9. W trakcie trwania zamówienia na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. Przewiduje się, że liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 20% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 1 i 2. 10. Energia elektryczna powinna spełniać jakościowe standardy obsługi zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki. 11. Informacje dodatkowe: 1) okres rozliczeniowy zgodny z okresami rozliczeniowymi stosowanymi przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającego na danym terenie i zatwierdzonymi w taryfie (OSD), 2) obecnie obowiązująca umowa na dostawę energii zawarta jest na czas określony tj. do dnia 31.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części zamówienia podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach