Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Chmielniku

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3543273 , fax. 41 3543273
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7 7
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3543273, fax. 41 3543273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Chmielniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz oświetlenia lokali i obiektów. Gmina Chmielnik - Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz podmiotów wymienionych poniżej ( Odbiorców) zgodnie z zawartym porozumieniem ( podstawa prawna art.16 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. j. t. Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami): 1)Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik 2)Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego z filią w Śladkowie Małym, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik 3)Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik 4)Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku, Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik 5)Szkoła Podstawowa w Zreczu Dużym, 26-020 Chmielnik 6)Szkoła Podstawowa w Lubani, 26-020 Chmielnik 7)Samorządowe Przedszkole w Chmielniku, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik 8)Samorządowy Zespół Placówek Oświatowych w Suchowoli, 26-020 Chmielnik 9)Samorządowy Zespół Placówek Oświatowych w Piotrkowicach, 26-020 Chmielnik 10)Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Zreczu Dużym 1A, 26-020 Chmielnik 11)Chmielnickie Centrum Kultury, ul. Starobuska 10, 26-020 Chmielnik 12)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kielecka 18, 26-020 Chmielnik 13)Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnych Intelektualnie ul. Dygasińskiego 12, 26-020 Chmielnik.2.Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz.625 z późn. zm.) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami.3.Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów Zamawiającego -Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 9a do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia drogowego) i Załącznik Nr 9b do SIWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów) oraz odrębnych umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez poszczególne jednostki - Odbiorców (Załącznik Nr 9c do SIWZ - dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów Odbiorców/Płatników wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy).4.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 907,68 [MWh] ( wahanie poboru +/- 15%) w okresie od dnia 01.07.2015 r. do 31.06.2016 r. z zastrzeżeniem, iż poszczególne podmioty rozpoczną dostawę na warunkach określonych w prowadzonym postępowaniu w terminie określonym w Załączniku 8a do SIWZ i Załączniku 8b do SIWZ - kolumna Okres dostaw i nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 5.Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej.6.Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 184 szt. ( w tym oświetlenie uliczne 88 punktów, obiekty - 96 punktów).7.Moc umowna ogółem: 2 022,55 [ kW ] w tym oświetlenie drogowe - 500,55 [ kW ] i oświetlenie lokali i obiektów - 1522,00 [ kW ] 8.Dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 907,68 MWh ( wahanie poboru +/- 15%) odbywać się będzie dla potrzeb:- oświetlenia drogowego - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 781,52 [MWh], - lokali i obiektów poszczególnych podmiotów - szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 1 126,16 [MWh]. 9.Zamawiający/odbiorcy posiadają tytuł prawny do wszystkich punktów poboru objętych postępowaniem. 10.Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi ( odbiorcami/płatnikami) a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) PGE Dystrybucja S.A. Świadczenie usług dystrybucji nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający zawrze umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych oraz zapewni ich utrzymanie w mocy przez cały okres trwania umowy. 11.Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik nr 8a do SIWZ i Załącznik nr 8b do SIWZ. 12.Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. 13.Zamawiający przekaże wszystkie niezbędne dane i dokumenty potrzebne do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Zamawiający upełnomocni Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chmielnik.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach