Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej - Gmina Janowiec Wielkopolski

Gmina Janowiec Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-430 Janowiec Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3023034 , fax. 052 3023020
  • Data zamieszczenia: 2011-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Wielkopolski
    ul. Gnieźnieńska 3 3
    88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3023034, fax. 052 3023020
    REGON: 00052751700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej - Gmina Janowiec Wielkopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych. Gmina Janowiec Wielkopolski jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Gmina Janowiec Wielkopolski oraz jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów oraz wolumenu energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, zmiana nie może przekroczyć 15%. Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarte zostaną nowe, odrębne umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów w okresie od 01.10.2011 r. do 31.12.2012 r. wynosi 1 711 223,75 kWh. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach