Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego ogłasza przetarg
- Adres: 02-673 Warszawa, ul. Racjonalizacji 6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 8530201, 8431944 , fax. 0-22 8435981
- Data zamieszczenia: 2014-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego
ul. Racjonalizacji 6/8 6/8
02-673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 8530201, 8431944, fax. 0-22 8435981
REGON: 00005777300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imbigs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego, będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie, jak i również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne, wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest ciągła dostawa energii elektrycznej przez okres 24-m-cy, dystrybuowanej przez lokalnych Operatorów Systemów Dystrybucyjnych (OSD) do 8 Punktów Poboru Energii (PPE) w następujących lokalizacjach Zamawiającego: ul. Żbikowska 22, 05-800 Pruszków - Oddział - 1 PPE, ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa - Centrala - 2 PPE, ul. Mrówcza 243, 04-687 Warszawa - Oddział - 2 PPE, ul. Mrówcza 212, 04-697 Warszawa - Oddział - 1 PPE, ul. Suwak 4, 02-676 Warszawa - Oddział - 1 PPE, Al. W. Korfantego 193 A, 40-157 Katowice - Oddział - 1 PPE, będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie, jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. dane adresowe numery ewidencyjne PPE, numery liczników, taryfy, moce umowne i szacowane zużycie energii elektrycznej zawarte zostały w Załączniku Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający posiada dla PPE określonych w Załączniku Nr 1: poz. 1 do 7 umowy na sprzedaż energii na czas określony kończący się datą 30.04.2014 r. i umowę na dystrybucję na czas nieokreślony, poz. 8 zawartą umowę kompleksową na czas określony, kończący się datą 30.06.2014 r. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.05.2014 r. do dnia 30.04.2016 r. wynosi: 2 870 MWh dla obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresach rozliczeniowych stosowanych przez Wykonawcę, w oparciu o ceny wynikające z oferty. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Zamawiający zawrze z wybranym w postępowaniu Wykonawcą umowę na sprzedaż energii elektrycznej dla istniejących i realizowanych punktów poboru, które będzie realizowana nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania umowy z dotychczasowym sprzedawcą oraz z dniem wejścia w życie umowy o świadczenie usług dystrybucji z OSD dotyczy PPE Katowice. Wykonawca zgłosi właściwemu Operatorowi Sytemu Dystrybucyjnego dla określonych lokalizacji PPE do realizacji zawartą z Zamawiającym umowę sprzedaży energii elektrycznej. Wykonawca powinien posiadać zawartą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub promesę jej zawarcia. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (Załącznik Nr 6.1). Pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe (w tym opracowywanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD) dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach niniejszego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://imbigs.pl/index.php?page=zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w paliwa, oleje, smary i gazy wraz z usługami dodatkowymi
Dodano: 2016-07-26 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21) oraz opracowanie propozycji kompensacji mocy biernej i jej wdrożenie w budynkach przy ul. Dorodnej 16
Dodano: 2016-07-22 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Powiatu Żyrardowskiego i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-15 - dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-12 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY STARY LUBOTYŃ
Dodano: 2016-07-06 - SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM W II PÓŁROCZU ROKU 2016
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2016-05-20 - przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 209.000 euro na Kompleksową dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Błędów
Dodano: 2016-04-15