Gmina Kołbaskowo ogłasza przetarg
- Adres: 72-001 Kołbaskowo, Kołbaskowo 106
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3119521 , fax. 091 3119510 w. 22
- Data zamieszczenia: 2013-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołbaskowo
Kołbaskowo 106 106
72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3119521, fax. 091 3119510 w. 22
REGON: 00053619590981 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbaskowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Gmina Kołbaskowo - Zamawiający, działa w imieniu własnym na rzecz wchodzących w jej skład jednostek organizacyjnych: - Urząd Gminy Kołbaskowo; - Gimnazjum Publiczne w Przecławiu, Przecław 27c, 72-005 Przecław; - Szkoła Podstawowa w Przecławiu, Przecław 27, 72-005 Przecław; - Szkoła Podstawowa w Będargowie, Będargowo 1, 72-005 Przecław; - Zespól Placówek Oświatowych, Kołbaskowo 57, 72-001 Kołbaskowo. Wyżej wymienione jednostki organizacyjne działają w ramach osobowości prawnej Gminy Kołbaskowo, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na obiekty będące w ich administrowaniu i władaniu. Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. Do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia na rzecz ww. jednostek został na podstawie art. 16 ust. 4 Pzp wyznaczony Urząd Gminy Kołbaskowo. 3.1 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2013 r. do 30.04.2015 r. wynosi: 1 257 304,40 kWh (W okresie od 01.05.2013 r. do 31.12.2013 r. - 419 101,47 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 628 652,20 kWh. W okresie od 01.01.2015 r. do 30.04.2015r. - 209 550,73 kWh.) 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3.2 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2013 r. do 30.04.2015 r. wynosi: 652 472,58 kWh (W okresie od 01.05.2013 r. do 31.12.2013 r. - 217 490,86 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 326 236,29 kWh. W okresie od 01.01.2015 r. do 30.04.2015r. - 108 745,43 kWh.). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 6.1.2 i 6.2.2). Wspólny Słownik zamówień CPV 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09300000-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolbaskowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Biesiekierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biesiekierz w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY MALECHOWO
Dodano: 2016-06-16 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Kołbaskowie
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa oleju opałowego na cele grzewcze Dla Domu Pomocy Społecznej w Modrzewcu
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa oleju opałowego ( w tym dowiezienie i rozładunek) dla Domu Pomocy Społecznej w Krzecku, ul. Krzecko 5
Dodano: 2015-12-15 - Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA dla lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2015-12-11 - Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych będących własnością PWK PŁONIA Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r..
Dodano: 2015-12-08 - Człopa: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Miasta i Gminy Człopa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Człopa.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA dla lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI, BZP-MS/272-3/15
Dodano: 2015-10-23