Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej

Gmina Dzikowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 36-122 Dzikowiec, Dzikowiec 2
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-17 7442109 , fax. 0-17 2274508
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzikowiec
    Dzikowiec 2 2
    36-122 Dzikowiec
    tel. 0-17 7442109, fax. 0-17 2274508
    REGON: 69058769500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1, 2 i 3 do SIWZ. 2. Gmina Dzikowiec - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia /porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego/, w imieniu niżej wymienionych jednostek: Zespół Szkół im. Ks. Prałata Stanisława Sudoła w Dzikowcu Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Wilczej Woli Szkoła Podstawowa, Mechowiec Szkoła Podstawowa, Kopcie Szkoła Podstawowa, Lipnica Przedszkole Samorządowe w Dzikowcu Samorządowe Centrum Kultury w Dzikowcu Zakład Usług Komunalnych w Dzikowcu Gmina Dzikowiec oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 3.1 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: 1/ Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.12.2012 r. do 31.12.2014 r. wynosi 294 852,08 kWh. /w okresie od 01.12.2012 r. do 31.12.2013 r. - 153 323,08 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 141 529,00 kWh. 2/ Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy /załącznik nr 7.1.2/, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3.2 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: 1/ Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.12.2012 r. do 31.12.2014 r. wynosi: 568 779,17 kWh /w okresie od 01.12.2012 r. do 31.12.2013 r. - 295 765,17 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 273 014,00 kWh/. 2/ Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy /załącznik nr 7.2.2/, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji /umowa kompleksowa/, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3.3 Część 3 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ - taryfa Bxx: 1/ Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.12.2012 r. do 31.12.2014r. wynosi: 233 025,00 kWh /w okresie od 01.12.2012 r. do 31.12.2013r. - 121 173,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 111 852,00 kWh./. 2/ Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy /załącznik nr 7.3.2/, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji /umowa kompleksowa/, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1, 2 i 3 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji /umowy kompleksowe/ oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo /załącznik nr 7.1.2, 7.2.2 i 7.3.2/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=1230&grp=10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach