Gmina Jastków ogłasza przetarg
- Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5020143 , fax. 081 5020144
- Data zamieszczenia: 2012-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 3
21-002 Jastków, woj. lubelskie
tel. 081 5020143, fax. 081 5020144
REGON: 00053523800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Jastków - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Urząd Gminy Jastków 2) Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Jastkowie 3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastkowie 4) Gminna Biblioteka Publiczna w Jastkowie 5) Gimnazjum w Jastkowie 6) Szkoła Podstawowa w Jastkowie 7) Szkoła Podstawowa w Tomaszowicach 8) Szkoła Podstawowa w Snopkowie 9) Szkoła Podstawowa w Płouszowicach Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 1.2 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi 134 347,42 kWh. (w okresie od 01.06.2012 r. do 31.12.2012 r. - 49 496,42 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 84 851,00 kWh.) 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 1.3 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi 1 597 847,75 kWh. (w okresie od 01.06.2012 r. do 31.12.2012 r. - 588 680,75 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 1 009 167,00 kWh.) 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PIASKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-06-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-04-26 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-04-12 - Zakup paliw płynnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o
Dodano: 2016-04-08 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-03-30 - Zakup paliw płynnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-16 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-02-19 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Łabunie i Urzędu Gminy Łabunie
Dodano: 2016-01-29 - Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu.
Dodano: 2015-12-21