Gmina Miłomłyn ogłasza przetarg
- Adres: 14-140 Miłomłyn, ul. Twarda 12
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6425801, 642 58 08 , fax. 089 6425802
- Data zamieszczenia: 2011-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłomłyn
ul. Twarda 12 12
14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6425801, 642 58 08, fax. 089 6425802
REGON: 51074368600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milomlyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Miłomłyn jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego. Gmina Miłomłyn oraz jednostki organizacyjne będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 1.2 Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi 349 741,33 kWh. - w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2012 r. - 158 973,33 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 190 768,00 kWh. b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy -załącznik nr 7.1.2, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji -umowa kompleksowa, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 1.3 Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: a. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi: - Taryfa Cxx: 397 662,83 kWh -w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2012 r. - 180 755,83 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 216 907,00 kWh. Taryfa Gxx: 1 717,82 kWh -w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2012 r. - 780,82 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 937,00 kWh. b. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy -załącznik nr 7.2.2, 7.3.2, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji -umowa kompleksowa, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 1.4 Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 1.5 Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części. 1.6 Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. Liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 15% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 1 i 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milomlyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa energii elektrycznej.
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Gietrzwałd i podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Piecki oraz jednostek organizacyjnych Gminy Piecki w okresie 01.06.2016r. - 31.12.2016r.
Dodano: 2016-04-20 - Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Olsztynek oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olsztynek w okresie 01.07.2016r. - 30.06.2017r.
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-04-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BARCIANY
Dodano: 2016-01-20 - Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Ireny Kwinto w Żabim Rogu
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa paliwa - etyliny bezołowiowej 98, oleju napędowego i olejów silnikowych do pojazdów służbowych PWiK Sp. z o.o. w Piszu...
Dodano: 2015-12-14