Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej

Gmina Kościan ogłasza przetarg

  • Adres: 64000 Kościan, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 121 001 , fax. 655 120 315
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościan
    ul. Młyńska 15
    64000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 655 121 001, fax. 655 120 315
    REGON: 41105058600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej dla Gminy Kościan, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Kościan w ilościach podanych poniżej, w okresie realizacji zamówienia dla odbiorów, zgodnie z załącznikiem nr 6-7, charakterystykami odbioru grupy odbiorowej C zlokalizowanych na obszarze działania ENEA Operator w obrębie Gminy Kościan, w okresie 12 miesięcy. 2.Wymagania ogólne 2.1. Sprzedaż energii elektrycznej powinna uwzględniać wszystkie obowiązki wynikające zarówno z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r.-Prawo energetyczne(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą – Prawo energetyczne, jak i aktów wykonawczych do tej ustawy. 2.2.Sprzedaż energii elektrycznej powinna uwzględniać także pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, wynikające z ustawy- prawo energetyczne, jak również i aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia pełnienia tej funkcji podmiotom zewnętrznym – trzecim. 2.3.Rzeczywista ilość sprzedanej energii będzie wynikać ze wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych. 2.4.Sprzedana energia elektryczna powinna spełniać parametry handlowe, jakościowe i techniczne zgodnie z zapisami ustawy- prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy ( w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego). 2.5. Wielkość zamówienia z podziałem na części zamówienia i grupy taryfowe: Zgodnie z art. 34 ust 1 pkt 5 p.z.p zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, iż z zamówionej ilości Część I Oświetlenie uliczne C12bdzień - 192,00 MWh C12bnoc - 352,000 MWh C11o - 90,000 MWh bezwarunkowo wymagalne będzie C12bdzień - 165,000 MWh C12bnoc - 320, 000 MWh C11o - 60,000 MWh Część II Pozostałe obiekty Gminy Kościan C11 – 84,312 MWh C12a szczyt – 3,000MWh C12a poza szczytem – 7,000 MWh bezwarunkowo wymagalne będzie C11 – 68,983 MWh C12a szczyt – 1,500 MWh C12a poza szczytem – 4,000 MWh w ustalonym terminie realizacji zamówienia, a wymagalność pozostałej ilości zależeć będzie od potrzeb zamawiającego. Uwarunkowaną "prawem opcji" część świadczenia uruchamia się jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji zamawiającego . 2.6. Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej przedstawione są w zestawieniu zbiorczym stanowią załącznik nr 6-7 do SIWZ. 2.7 Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. za pośrednictwem sieci ENEA Operator ”. 2.8. Zamawiający przekaże poniższe (niezbędne) dane do przeprowadzenia zamiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel wykonawcy wybranemu w drodze przetargu, niezwłocznie po wyborze Wykonawcy. - nazwa i adres firmy; - opis punktu poboru; - adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina); - grupa taryfowa (obecna i nowa); - moc umowna; - planowane roczne zużycie energii; - numer licznika; - Operator Systemu Dystrybucyjnego; - nazwa dotychczasowego Sprzedawcy; - numer aktualnie obowiązującej umowy; - data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy; - numer ewidencyjny PPE Wykonawca wybrany w drodze przetargu otrzyma pełnomocnictwo w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Żadna z zawartych przez zamawiającego (ani jego jednostki) umów nie została zawarta w warunkach promocji lub programu lojalnościowego. 2.9 Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 09.30.00.00-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy I i II części zamówienia. Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 220 ze zm.), tj. aktualną (ważną) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach