Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 279 600 , fax. 957 279 601
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
ul. Kopernika
66470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
tel. 957 279 600, fax. 957 279 601
REGON: 21002292100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 81 poz. 615 z późn. zm.), zwany dalej zakupem energii elektrycznej, w planowanej ilości 3 217 000 kWh dla punktów poboru stanowiących własność MZK Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą oraz do 10% szacowanej ilości w ramach prawa opcji. o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp. zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej „SIWZ”. Zamawiający określił planowaną ilość energii elektrycznej na podstawie zużycia w okresie 01.07.2016r. do 30.06.2017r. oraz przewidywanych zmian. Zużycie przewidywane energia elektryczna zużyta według poszczególnych taryf: B11 - 106 100 kWh B21 - 1 854 200 kWh B22 - 70 500 kWh C11 - 78 900 kWh C12a - 85 400 kWh C21 - 143 000 kWh C22b - 864 700 kWh G12 – 14 200 kWh - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4. Wadium można wnieść w następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dalej PARP (tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Zamawiający wskazuje do wpłaty wadium rachunek bankowy w GBS w Barlinku O/Kostrzyn nad Odrą, nr 11 8355 0009 0104 0661 2000 0002. 6. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający wymaga dołączenia dowodu wniesienia wadium w postaci załącznika do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - wykonawca wykaże: posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, posiadanie obowiązującej umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, na podstawie, której można będzie prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie o posiadaniu umowy z dystrybutorem energii elektrycznej – załącznik nr 5 do SIWZ Dowód wniesienia wadium Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ Zaakceptowany poprzez podpisanie wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 /sześć/ miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego na lata 2024 – 2025”.
Dodano: 2024-05-06 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów Parku Narodowego „Ujście Warty”
Dodano: 2024-02-08 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb powiatu strzelecko-drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu strzelecko-drezdeneckiego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Technikum Leśne im. Prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Parku Narodowego „Ujście Warty”
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-10-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla potrzeb Gminy Dobiegniew oraz jednostek organizacyjnych Gminy Dobiegniew w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych oraz obiektów usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice
Dodano: 2023-06-29 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
Dodano: 2023-05-17 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów MOSRiW w Żarach
Dodano: 2023-01-13