Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 712 496
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20
21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 833 712 496
REGON: 3023742800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 2 129 570,00 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów poboru odbywa się po raz kolejny. Wszystkie punkty posiadają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Obecnym sprzedawcą jest ENERGA-OBRÓT S.A. umowy obowiązują do 31.12.2017 r. nie ma konieczności wypowiadania tych umów. Szczegółowe informacje zawarte zostały w tabeli poniżej. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 489 801,10 zł. Gmina Międzyrzec Podlaski oraz jednostki wymienione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: • Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kożuszkach • Publiczna Szkoła Podstawowa im. Karola Krysińskiego w Rudnikach • Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy • Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Misiach • Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu • Publiczne Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Krzewicy • Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Pościsze i Tuliłów • Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rogoźnicy Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości, Strony przyjmują, że Wykonawca będzie prowadził rozliczenia osobno z dla każdej z grup obiektów wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej Umowy, dotyczy to w szczególności wystawiania i doręczania faktur. W przypadku punktów poboru Gminy Międzyrzec Podlaski faktury powinny być wystawiane wg następującego porządku: 1) Faktura dotycząca oświetlenia ulicznego (pkt. 1-99) 2) Faktura dotycząca OSP (12-35) 3) Faktura dotycząca budynków mienia gminnego (pkt. 1-11) 4) Faktura dotycząca obiektów gospodarki wodno-ściekowej (pkt. 36-45) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w w/w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM-RKTS Krasnystaw
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie przy ul. Doświadczalnej 4
Dodano: 2023-06-27 - Dostawy energii elektrycznej do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej oraz Oddziału Zewnętrznego w Zabłociu
Dodano: 2023-01-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa energii elektrycznej dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie na okres 2 miesięcy.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Włodawa i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-14 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Głusk i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-04-22 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2021-01-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla gminy Rejowiec
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego w Świdniku oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku w 2021 roku
Dodano: 2021-01-12