Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej

Gmina Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7468600 , fax. 29 7468600 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Mazowiecka
    gen. Władysława Sikorskiego 5
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 7468600 , fax. 29 7468600 wew. 30
    REGON: 550667913
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia musi być wykonana przez Wykonawcę. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi: 1) oświetlenie uliczne: 1584530 kWh 2) świetlice gminne + budynek Urzędu Gminy + szkoły: 674646 kWh Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający oświadcza, iż prognoza wskazana w załączniku nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu o maksymalnie 20% w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych punktów odbioru. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi większą lub mniejszą ilość energii elektrycznej niż prognozowana, w szczególności z powodu zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów odbioru energii elektrycznej (PPE), zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznego zużycia energii elektrycznej przez poszczególne PPE. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że umowy na dostawę energii elektrycznej dla szkół (pozycje 147-164 załącznika nr 1 do SIWZ) zostaną zawarte i rozliczane odrębnie (bezpośrednio ze szkołami), na stawkach określonych w ofercie wybranej jako najkorzystniejsza w ramach niniejszego postępowania. Informacje dodatkowe: procedura zmiany sprzedawcy dokonywana jest po raz kolejny. Zamawiający dostarczy niezbędne dane do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy (nr ewidencyjny, nr licznika, nr PPE, itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach