Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg
- Adres: 08106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 416 390 , fax. 256 416 390
- Data zamieszczenia: 2016-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
ul. Jana Pawła II 1
08106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
tel. 256 416 390, fax. 256 416 390
REGON: 55128900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu i na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059, z 2013 r. poz. 984 i 1238 oraz z 2014 r. poz. 457, 490, 900, 942, 1101, 1662, z 2015 r. poz. 151, 478, 942, 1618, 1893, 1960, 2365, z 2016 r. poz. 266), do punktów poboru przedstawionych w zestawieniu zbiorczym (załącznik nr A2 i B2 do SIWZ). 2.Zamawiający zakupuje energię elektryczną do obiektów Zamawiającego oraz Gminnego Ośrodka Kultury (wskazanych w załączniku B2 do SIWZ). Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz podległej mu jednostki organizacyjnej - Gminnego Ośrodka Kultury w Zbuczynie Zamówienie podzielone jest na następujące części: Zadanie 1: Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr A2 do SIWZ – Oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej energii w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 701294,00 kWh (w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. – 350647,00 kWh; w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. – 350647,00 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik do projektu umowy (załącznik nr A4 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zadanie 2: Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr B2 do SIWZ – Pozostałe obiekty – Taryfa Cxx i Gxx: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi: a) Taryfa Cxx: 1406784,00 kWh (w tym: strefa szczytowa/dzienna : 298114,00 kWh, strefa pozaszczytowa/nocna: 609318,00 kWh i strefa całodobowa 499352,00 kWh) - w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. – strefa szczytowa/dzienna : 149057,00 kWh, strefa pozaszczytowa/nocna: 304659,00 kWh i strefa całodobowa 249676,00 kWh - w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. – strefa szczytowa/dzienna 149057,00 kWh, strefa pozaszczytowa/nocna: 304659,00 kWh i strefa całodobowa 249676,00 kWh b) Taryfa Gxx: 120.286,00 kWh (w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. – 60.143,00 kWh w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. – 60.143,00 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik do projektu umowy (załącznik nr B4 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Okres trwania zamówienia od 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2018 r. 3.Szacowane zapotrzebowanie wyliczono na podstawie zużycia energii w minionym okresie. Szacunek ten ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ostateczna ilość zakupionej energii będzie zależeć od rzeczywistego zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w przypadku nawet znacząco mniejszego lub większego zużycia energii w okresie umownym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 : 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie 2 : 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w gotówce musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Międzygminny Bank Spółdzielczy Zbuczyn Nr 36 9198 0003 0000 0101 2000 0003, z dopiskiem wadium w postępowaniu na: „Zakup energii elektrycznej: Zadanie ….................... Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa art. 46 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej.
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku
Dodano: 2024-01-23 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2024-01-23 - Zakup energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
Dodano: 2024-01-03 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla gminy Zakroczym w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-07 - Rozliczenie energii elektrycznej dla obiektów PAŻP zasilanych z infrastruktury elektroenergetycznej MPL Kraków-Balice przez okres 48 miesięcy
Dodano: 2023-11-29 - „Dostawa energii elektrycznej dla nieruchomości stanowiących własność Powiatu”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Żabia Wola oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-11-23