Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
ul. Toruńska 36A 36A
87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
REGON: 87172575700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego, oświetlenia klatek schodowych w budynkach komunalnych oraz zużycia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego na terenie gm. Lubicz. Wykaz punktów dostarczania energii elektrycznej określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Dystrybucja energii odbywać się będzie na podstawie stawek określonych przez Prezesa URE przez obecnego Operatora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. 7.2. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Oświadczenia: 8.1.1. Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 1, 8.1.2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik Nr 2, 8.1.3. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2, 8.1.4. Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia - załącznik Nr 2. 8.1.5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 4 ustawy Pzp - załącznik Nr 2. 8.2. Dokumenty: 8.2.1. Kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - załącznik nr 3, 8.2.2. Kserokopia koncesji na obrót energią elektryczną - załącznik Nr 4, 8.2.3. Wzór umowy na dostawę energii elektrycznej uwzględniający ogólne warunki umowne określone w załączniku Nr 2 do SIWZ - załącznik Nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie na zakup i dostawę oleju napędowego dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Włocławku, ul.Inowrocławska 10, 87-800 Włocławek
Dodano: 2016-03-23 - sukcesywne dostawy oleju napędowego, oleju opałowego, benzyny bezołowiowej, preparatów smarowych dla Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Chrząstowie w 2016 r. II przetarg nieograniczony
Dodano: 2016-02-23 - Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej dla Powiatu Nakielskiego
Dodano: 2016-02-19 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego, oleju opałowego, benzyny bezołowiowej, preparatów smarowych dla Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Chrząstowie w 2016 r.
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa oleju opałowego, węgla orzech
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Czernikowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków Technikum Leśnego w Tucholi
Dodano: 2015-10-14 - EZP.272.23.2015
Dodano: 2015-10-13