Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 oraz 2 do SIWZ. 2. Gmina Jastków – Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek:  Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Jastkowie  Gminna Biblioteka Publiczna w Jastkowie  Gimnazjum w Jastkowie  Szkoła Podstawowa w Jastkowie  Szkoła Podstawowa w Snopkowie  Szkoła Podstawowa w Płouszowicach  Szkoła Podstawowa w Ożarowie  Szkoła Podstawowa w Tomaszowicach Gmina Jastków oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązujące umowy na sprzedaż zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 3. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 i 2: Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 286 908,32 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ – pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. wynosi: 1 240 609,25 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 oraz 2 do SIWZ stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz piąty. 5. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest w części 1 - PGE Obrót S.A., w części 2 - PGE Obrót S.A. 6. W trakcie trwania zamówienia na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. Przewiduje się, że liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 20% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 1 i 2. 7. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 6.1.2 i 6.2.2). Zamawiający ustali ostateczną treść pełnomocnictwa z wybranym Wykonawcą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach