Gmina Jastków ogłasza przetarg
- Adres: 21002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
- Data zamieszczenia: 2016-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
21002 Jastków, woj. lubelskie
tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
REGON: 53523800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 oraz 2 do SIWZ. 2. Gmina Jastków – Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Jastkowie Gminna Biblioteka Publiczna w Jastkowie Gimnazjum w Jastkowie Szkoła Podstawowa w Jastkowie Szkoła Podstawowa w Snopkowie Szkoła Podstawowa w Płouszowicach Szkoła Podstawowa w Ożarowie Szkoła Podstawowa w Tomaszowicach Gmina Jastków oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązujące umowy na sprzedaż zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 3. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 i 2: Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 286 908,32 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ – pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. wynosi: 1 240 609,25 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 oraz 2 do SIWZ stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz piąty. 5. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest w części 1 - PGE Obrót S.A., w części 2 - PGE Obrót S.A. 6. W trakcie trwania zamówienia na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. Przewiduje się, że liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 20% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 1 i 2. 7. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 6.1.2 i 6.2.2). Zamawiający ustali ostateczną treść pełnomocnictwa z wybranym Wykonawcą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM-RKTS Krasnystaw
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie przy ul. Doświadczalnej 4
Dodano: 2023-06-27 - Dostawy energii elektrycznej do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej oraz Oddziału Zewnętrznego w Zabłociu
Dodano: 2023-01-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2022-11-24 - Dostawa energii elektrycznej dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie na okres 2 miesięcy.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Włodawa i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-10-14 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Głusk i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-04-22 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ GMINY MIĄCZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2021-01-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla gminy Rejowiec
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego w Świdniku oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku w 2021 roku
Dodano: 2021-01-12