Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Sikorskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6867079 , fax. 084 6881820
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
ul. Sikorskiego 3 3
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 084 6867079, fax. 084 6881820
REGON: 95037162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdpbilgoraj.netbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup emulsji kationowej szybko rozpadowej K 1 -70% i masy mineralno-asfaltowej na gorąco standard II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup emulsji kationowej szybkorozpadowej K1- 70% w ilości 24 ton i masy mineralno-asfaltowej na gorąco standard II w ilości 52 ton. 2. Materiały do remontów powinny mieć temperaturę odpowiednią do wbudowania tj: emulsja od + 500C do + 700C masa min-asf od + 1350 C do + 175 0C 3. Materiał będzie odbierany partiami w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający będzie odbierał materiał transportem własnym - skrapiarką o pojemności użytkowej 1,7 m3 nie częściej niż raz dziennie z punktu sprzedaży. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441139004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie; 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. spełniają warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowe; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 6. ze względów technicznych (spadek temperatury materiału) odległość punktu sprzedaży od siedziby zamawiającego nie może być większa niż 30 km. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VII. 1. Oświadczenie - wg wzoru określonego w Zał. Nr 2 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbilgoraj.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną