Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Mickiewicza 9 9
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
REGON: 19168726000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.alpha.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup emulsji asfaltowej kationowej, szybkorozpadowej, niemodyfikowanej K-1 65 do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup emulsji asfaltowej kationowej, szybkorozpadowej, niemodyfikowanej K-1 65 do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w ilości 100 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakresy robót i sposób ich wykonania został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym prowadzący działalność gospodarczą - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: - Formularz oferty, - Formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonej specyfikacji technicznej (np. aprobata techniczna). - Zaakceptowany wzór umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość drogowa transportu od Wykonawcy do Zamawiającego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdstg.alpha.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2016-2018 wraz z transportem i rozładunkiem
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do konserwacji i naprawy nawierzchni lotniska dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
Dodano: 2016-06-28 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa masy bitumicznej na gorąco
Dodano: 2016-05-24 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
Dodano: 2016-05-20 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
Dodano: 2016-04-29 - Zakup masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na gorąco na drogach powiatowych w 2016 roku
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa masy mineralno - asfaltowej do wbudowania na zimno na drogach powiatowych w 2016 roku
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa kruszyw przeznaczonych do naprawy dróg gminnych na terenie miasta i gminy Prabuty
Dodano: 2016-01-28