Przetargi.pl
Zakup elementów okablowania strukturalnego i ich montaż w Głównym Inspektoracie Weterynarii

Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 623-12-08 , fax. 623-14-08
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 623-12-08, fax. 623-14-08
    REGON: 01329866000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wetgiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup elementów okablowania strukturalnego i ich montaż w Głównym Inspektoracie Weterynarii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup elementów okablowania strukturalnego i ich montaż w Głównym Inspektoracie Weterynarii. Oznaczenie przedmiotu zamówienia: - przygotowanie projektu technicznego poprowadzenia tras kablowych z serwerowni do gniazd komputerowych, - dostawa i montaż: tras kablowych (w korytkach), gniazd komputerowych, krosownicy, - roboty wykończeniowe, - przygotowanie dokumentacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotowych prac w związku z zakupem elementów okablowania strukturalnego i ich montażem w Głównym Inspektoracie Weterynarii. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego znajdującymi się w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Dodatkowo Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: a) Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda. b) Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami łącznie posiadającymi uprawnienia i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. posiadającymi: certyfikaty producenta oferowanych urządzeń okablowania strukturalnego, uprawniające do ich instalacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V siwz, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz z podaną ceną brutto. d) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - prac, w liczbie określonej w rozdziale V siwz, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. f) Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykazy osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, o którym mowa w lit. f, posiadają wymagane certyfikaty, o których mowa w rozdziale V ust. 2 lit. b siwz - ważne na dzień złożenia oferty. h) Dokumenty wystawione przez usługobiorców (np. referencje), potwierdzające, że prace, o których mowa w lit. e (podane w wykazie) zostały wykonane należycie. 3. Dokumenty wymienione w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem w sposób określony w rozdziale IV ust. 3 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wetgiw.gov.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach