Przetargi.pl
Zakup elementów kanalizacji deszczowej, piasku podsypkowego, betonu towarowego, cementu oraz sorbentu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 52c 52c
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup elementów kanalizacji deszczowej, piasku podsypkowego, betonu towarowego, cementu oraz sorbentu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Zakup elementów kanalizacji deszczowej, piasku podsypkowego, betonu towarowego, cementu oraz sorbentu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na zadania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 44.13.00.00-0 - Studzienki kanalizacyjne 44.16.31.12-8 - Układ kanalizacyjny 14.21.11.00-4 - Piasek naturalny 44.11.40.00-2 - Beton 44.11.12.00-3 - Cement 35.11.00.00-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: zakup wraz z dostawą elementów kanalizacji deszczowej do Obwodów drogowych w Oleśnicy i Sycowie, zakup piasku podsypkowego wraz z transportem, zakup betonu towarowego, zakup cementu oraz zakup sorbentu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy.3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Ilości materiału zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. ZADANIE NR 1: Zakup wraz z dostawą elementów kanalizacji deszczowej do Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowie: Rura PVC KZ SN8 średnica 160 mm długość 3000 mm - do ok. 100 sztuk Rura PVC KZ SN8 średnica 200 mm długość 6000 mm - do ok. 15 sztuk Rura PVC KZ SN8 średnica 200 mm długość 3000 mm - do ok. 30 sztuk Kolanka PVC KZ średnica 160 mm kąt 15,30,45,87 stopni - do ok. 50 sztuk Trójnik PVC KZ 200x160 kąt 87,45 stopni - do ok. 10 sztuk Trójnik PVC KZ 160x160 kąt 87,45 stopni - do ok. 10 sztuk Korek PVC średnica 200 mm - do ok. 10 sztuk Redukcja PVC 200/160 mm - do ok. 10 sztuk Rura PP KZ SN8 z uszczelką średnica 400 mm długość 6000 mm - do ok. 30 sztuk Właz teleskopowy pełny średnica fi 400 mm wysokość 400 mm na kinetę średnicy 400 mm, klasy D wraz z uszczelką - do ok. 8 sztuk Kineta PP KZ dopływ prawy i lewy średnica teleskopu 425, średnica kolektora 200 mm - do ok. 5 sztuk Rura PVC KZ wznosząca do kinet średnica 400 długość 2000 mm - do ok. 5 sztuk Właz betonowy pełny o średnicy DN600 klasy D400 - do ok. 20 sztuk Wpust uliczny żeliwny na zawiasie o wymiarach 400x600 klasy D400, kołnierz 3/4 - do ok. 40 sztuk Osadnik betonowy o średnicy 500 mm wysokości 1000 mm z dnem i odejściem na rurę 160 mm - do ok. 40 sztuk. ZADANIE NR 2: Zakup i dostawa piasku podsypkowego na teren Obwodu Drogowego w Oleśnicy - ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica oraz na teren gminy Bierutów, gminy Oleśnica, gminy Dobroszyce w ilości do ok. 800 ton; ZADANIE NR 3: Zakup i dostawa piasku podsypkowego na teren Obwodu Drogowego w Sycowie - ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców oraz na teren gminy Syców, gminy Dziadowa Kłoda, gminy Twardogóra, gminy Międzybórz w ilości do ok. 300 ton. Zadanie nr 2 i zadanie nr 3 obejmują zakup piasku podsypkowego bez zanieczyszczeń organicznych i gliniastych, dobrze zagęszczalny, wykorzystywany do obsypki rur kanalizacji deszczowych, oraz jako podbudowa pod wykonywane i remontowane chodniki z transportem we wskazane miejsce na plac budowy na terenie powiatu oleśnickiego. Piasek musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004. ZADANIE NR 4: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 40 m3, Zakup betonu towarowego C16/20 wraz z dostawą do Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c w ilości do ok. 20 m3; ZADANIE NR 5: Zakup betonu na potrzeby Obwodu Drogowego w Sycowie: Zakup betonu towarowego C12/15 na drobnym kruszywie, klasa konsystencji S1, odbiór własnym środkiem transportu (ciągnik z przyczepą) w ilości do ok. 40 m3. Zadanie nr 4 i zadanie nr 5 obejmują zakup betonu towarowego C12/15, C16/20. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 206-1:2013. Wymagania - dostawca musi znajdować się: dla Obwodu Drogowego w Oleśnicy w odległości nie większej niż 5 km od jego siedziby (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica), dla Obwodu Drogowego w Sycowie w odległości nie większej niż 5 km od jego siedziby (ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców). ZADANIE NR 6 Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 100 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Oleśnicy. Odbiór własnym środkiem transportu. ZADANIE NR 7 Zakup cementu 32,5R w ilości do ok. 100 szt. worków 25 kg, na potrzeby Obwodu Drogowego w Sycowie. Odbiór własnym środkiem transportu. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 197-1:2012. Wymagania - dostawca musi znajdować się: dla Obwodu Drogowego w Oleśnicy w odległości nie większej niż 5 km od jego siedziby (ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica), dla Obwodu Drogowego w Sycowie w odległości nie większej niż 5 km od jego siedziby (ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców). ZADANIE NR 8 Zakup sorbentu mineralnego granulowanego do usuwania z nawierzchni utwardzonych (dróg) wycieków produktów ropopochodnych i innych związków chemicznych wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica. Materiał musi posiadać następujące parametry: wielkość ziarna od 0,3 mm do 1 mm, ciężar nasypowy 400-600 g/l, chłonność - min. 100%, pakowany w workach lub wiadrach o masie maksymalnej 25 kg w ilości do ok. 1000 kg (40 worków / wiader) w tym zgodnie z art. 34 ust. 5 PZP przewidywane przez Zamawiającego prawo opcji, w ilości do ok. 500 kg (20 worków / wiader). OPCJA: Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 Prawa zamówień publicznych przewiduje prawo opcji. Zlecenie dostawy sorbentu mineralnego granulowanego w ilości do ok. 500 kg (20 worków / wiader) zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. O konieczności powyższego zakupu Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części dostawy (prawo opcji). Materiał musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny. 5. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej. 6. Zakres przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo określany i zlecany pisemnie faksem, telefonicznie lub osobiście według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 7. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie dostarczał / sprzedawał przedmiot zamówienia w ilości j. w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw / zakupów i zaoferowanych cen jednostkowych. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wymagana jest szczególna staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 14. Ilość przedmiotu zamówienia podana w kalkulacji ofertowej (załącznik nr 2 do SIWZ) jest ilością orientacyjną. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 15. Wartość poszczególnych dostaw / zakupów będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. 16. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 17. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecony i wykonany przedmiot zamówienia. 18. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 19. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 20. Przekazanie ilości i zakresu przedmiot zamówienia odbywać się będzie protokolarnie. 21. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawy aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 22. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 23. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia, zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. 24. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 25. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 26. UWAGA:26.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. 26.2. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. 27. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 1A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach