Przetargi.pl
Zakup elementów betonowych - kostki betonowej, krawężników i oporników wraz z transportem i wyładunkiem, loco plac budowy Gąsawa.

Urząd Gminy Gąsawa ogłasza przetarg

  • Adres: 88-410 Gąsawa, ul. Żnińska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3036210 , fax. 052 3036220
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gąsawa
    ul. Żnińska 8 8
    88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3036210, fax. 052 3036220
    REGON: 00053161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gasawa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup elementów betonowych - kostki betonowej, krawężników i oporników wraz z transportem i wyładunkiem, loco plac budowy Gąsawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup elementów betonowych: kostki betonowej, krawężników i oporników wraz z transportem i wyładunkiem LOCO plac budowy Gąsawa w następujących ilościach: 1. Kostka betonowa, kolor szary, grubość 8 cm - 1407 m2 2. Kostka betonowa, kolor czerwony, grubość 8 cm - 41 m2 3. Krawężnik betonowy 15 cm x 30 cm x 100 cm, kolor szary - 206 sztuk 4. Opornik betonowy 12 cm x 25 cm x 100 cm kolor szary - 206 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są wykonawcy zaproszeni są wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; c) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku); d) akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku); b) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp; c) oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez zamawiającego zgodnie z załącznikiem A do SIWZ; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp (złożone na załączonym druku - załącznik nr 1 do formularza ofertowego); f) wykaz prac powierzonych podwykonawcom (złożone na załączonym druku - załącznik nr 2 do formularza ofertowego). Dokumenty należny złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gasawa.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach