Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Al. Korfantego 38
40161 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
REGON: 27050488900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup dwóch samochodów osobowych Ford - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
poz. 1 Ford C-Max Titanium Compact , 2.0 TDCi 150KM; poz. 2 FORD Focus 2.0 EcoBlue 150 KM, M6 Titanium Business 5W - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Wyłaniania Wykonawców obowiązującym w Górnośląskim Towarzystwie Lotniczym S.A. w Katowicach. 1. Na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca, zobowiązany jest do załączenia na platformie proebiz.com w formie skanu (plik .pdf) następujących dokumentów: 1) Formularz „Opis przedmiotu zamówienia - formularz warunki szczegółowe" – załącznik nr 1 do zaproszenia. 2) Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy akcyjnej) Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami określonymi w zaproszeniu. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki określone w pkt 1 zaproszenia, albo oferowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał wymagań określonych w OPZ, Zamawiający zweryfikuje dokumenty Uczestnika aukcji, który złożył następną w kolejności pod względem ceny ofertę. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienia umowy regulującej współprace Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
Dodano: 2024-06-11 - Zakup samochodu służbowego
Dodano: 2024-06-10 - Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa nowego samochodu osobowego w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu
Dodano: 2024-05-04 - Zakup mobilnego laboratorium z analizatorem zanieczyszczeń - dostawa nowego samochodu osobowego – elektrycznego dla Straży Miejskiej w Pyskowicach
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
Dodano: 2024-04-25 - Zakup 3 pojazdów osobowych z napędem hybrydowym oraz zakup jednego pojazdu specjalistycznego terenowego służącego do zadań kontrolnych
Dodano: 2024-03-29 - Zakup i dostawa samochodu 9 – cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2024-02-20 - Dostawa nowego samochodu osobowego w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa nowego samochodu osobowego w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu
Dodano: 2024-01-16