Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 739 52 54, 95 739 54 00, , fax. 957 395 454
- Data zamieszczenia: 2020-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 42
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 739 52 54, 95 739 54 00, , fax. 957 395 454
REGON: 17756005390000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup dwóch samochodów osobowo-ciężarowych dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch takich samych, fabrycznie nowych, nieużywanych samochodów osobowo-ciężarowych 4+1, dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42. Dostarczone samochody powinny być: 1) dopuszczone do ruchu drogowego, 2) wolne od wad fizycznych i prawnych, 3) nie mogą być obciążone prawami osób trzecich, a także nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia, 4) nie mogą być uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw , 5) wyposażone we wszelkie płyny eksploatacyjne, zatankowane do przewidzianej przez producenta minimalnej pojemności zbiornika pojazdu, nie mniej niż 5 litrów oraz gotowe do jazdy bez żadnych dodatkowych nakładów finansowych, 6) na oponach letnich, 7) czyste z zewnątrz i wewnątrz. Minimalny okres gwarancji: 1) na nowy samochód – 2 lata, 2) na perforację blach oraz powłokę lakierniczą – 3 lata. Szczegółowe właściwości i parametry techniczne samochodów, a także szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do upływu terminu do składania ofert Wykonawca składa: 1. wypełniony Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2. w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną