Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Fredry 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4368311 , fax. 013 4368678
- Data zamieszczenia: 2013-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.
ul. Fredry 12 12
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4368311, fax. 013 4368678
REGON: 37037410700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup dwóch pras stacjonarnych i kontenera wymiennego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: I. Zakup 1 nowej prasy stacjonarnej. II. Zakup 1 nowego zestawu prasy stacjonarnej z kontenerem wymiennym. Zamawiający wymaga aby oferowane przez Wykonawcę prasy nie były prototypami. Muszą być one produktami seryjnymi - powtarzalnymi. Poprzez produkcję seryjną Zamawiający rozumie produkcję charakteryzującą się, tym że wytwarzane wyroby tworzą serię. Zamamwiajacy informuje, że umożliwania Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej posiadanych kontenerów w celu właściwego doboru urządzeń i prawidłowego sporządzenia oferty. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe będzie po uzgonieniu terminu z Kierownikiem ZUO w Krośnie Panią Dorotą Kornasiewicz tel. 13 47 48 129 lub Mistrzem ZUO w Krośnie Panem Łukaszem Mazurem tel. 601 571 786. W przypadku gdyby opis przedmiotu zamówienia wskazywał na konkretne rozwiązanie, Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych urządzeń posiadających, parametry (mieszczące się w granicach podanych przez Zamawiającego), cechy funkcjonalne nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz kompatybilnych z posiadanymi przez Zamawiającego kontenerami. W przypadku, gdyby dostarczone prasy stacjonarne i kontener wymienny okazały się niekompatybilne pomiędzy sobą, bądź przedmiot umowy okazał się niekompatybilny z urządzeniami Zamawiającego ZUO w Krośnie, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia przez Zamawiającego wiedzy o tej okoliczności. W takiej sytuacji znajdą również zastosowanie przepisy § 5 ust. 1 pkt.1 wzoru umowy - część II SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429962006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną