Przetargi.pl
Zakup dwóch pojazdów specjalistycznych używanych do celów specjalnych typu furgon, fabrycznie nowych, wolnych od wad, z rocznika 2017, na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Kielcach, którego szczegółowy opis i parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 25563 Kielce, ul. Zagnańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 625 400 , fax. 413 624 847
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego
    ul. Zagnańska 232
    25563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 625 400, fax. 413 624 847
    REGON: 29245856300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup dwóch pojazdów specjalistycznych używanych do celów specjalnych typu furgon, fabrycznie nowych, wolnych od wad, z rocznika 2017, na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Kielcach, którego szczegółowy opis i parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup dwóch pojazdów specjalistycznych używanych do celów specjalnych typu furgon, fabrycznie nowych, wolnych od wad, z rocznika 2017, na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Kielcach, którego szczegółowy opis i parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz pozostałych dokumentów i dodatkowe informacje: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców, uznaje się: a) osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, rejestrach spółdzielni lub rejestrach przedsiębiorstw państwowych, fundacji, stowarzyszeń itp.; b) osoby wykazane w ewidencji działalności gospodarczej; c) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej; w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w wymaganej formie. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach