Przetargi.pl
Zakup druków akcydensowych dla Urzędu Miasta Łodzi w 2017r.

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90532 Łódź, ul. ks. I. J. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. ks. I. J. Skorupki 21
    90532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup druków akcydensowych dla Urzędu Miasta Łodzi w 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup druków akcydensowych dla Urzędu Miasta Łodzi w 2017r. Szczegółowy opis zamieszczony jest na stronie zamawiającego - Załącznik nr 3 do Ogłoszenia - Opis przedmiotu zamówienia. Załącznikami do Ogłoszenia są: - Załącznik nr 1 – Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, - Załącznik nr 2 – Wzór umowy, - Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, - Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, - Załącznik nr 5 – Wzór oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, - Załącznik nr 6 – Formularz ofertowy (w formacie arkusza kalkulacyjnego), - Załącznik nr 7 – Instrukcja dla Wykonawców. Załączniki zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199700-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach