Przetargi.pl
Zakup drukarki oraz laptopów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup drukarki oraz laptopów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń: Drukarka laserowa 1 sztuka Technologia Laserowa Druk w kolorze Nie Obsługiwane systemy Windows XP, Windows Vista, Windows 7 Format A4 Prędkość druku 26 str.min Druk dwustronny Tak - automatyczny Rozdzielczość druku 600 x 600 dpi Zainstalowana pamięć 32 MB Interfejs USB Tak Interfejs Ethernet Tak Gwarancja Min. 12 miesięcy Zawartość zestawu Instrukcja instalacji oprogramowanie i sterowniki na CD kabel zasilający, Kabel USB 2.0 Laptop 2 sztuki Typ Komputer przenośny typu notebook Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych. Procesor Procesor o wydajności ocenianej na minimum 2654 punktów w teście Passmark Benchmark CPU Mark wg kolumny Psmark CPU Mark (high er is better), na podstawie tabeli wyników z dnia 19 czerwca 2013 roku pod adresem http://cpubenchmark.net/cpu_list.php ( tabela dołączona załącznik nr 7 do SIWZ ) Parametry pamięci masowej Dysk twardy o pojemności min. 320 GB Pamięć operacyjna pojemność: min. 4096 MB, maksymalna obsługiwana pojemność: min. 8192 MB, wolne złącza pamięci: min. 1 Przekątna ekranu LCD min. 15,6 cali Maksymalna rozdzielczość LCD min. 1366 x 768 Karta graficzna zintegrowana Napędy wbudowane (zainstalowane) min. DVD?RW Super Multi (+ DVD-RAM) Dual Layer Urządzenia wskazujące Touchpad Złącza zewn. min. 1x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor) min. 2x USB min. 2.0 1x RJ-45 (LAN) Wyjście słuchawkowe wejście na mikrofon wejście zasilania (DC-in) Komunikacja WiFi IEEE 802.11b/g/n LAN Wyposażenie standardowe Głośniki Mikrofon Zintegrowana kamera Zainstalowane oprogramowanie Windows 7 Professional PL 64bit OEM Gwarancja 2 lata od daty dostawy w miejscu instalacji komputera. Usunięcie awarii - następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia (przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 telefonicznie, faksem, e-mail), w przypadku braku możliwości naprawy w w/w terminie podstawienie sprzętu zastępczego o niezgorszych parametrach technicznych. Dodatkowe wyposażenie Mysz optyczna USB z dwoma klawiszami oraz rolką Miejscem realizacji jest siedziba Zamawiającego, Łódź, ul. Piotrkowska 149 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu dokładnego terminu dostawy. Realizacja zamówienia obejmuje: 1) Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (adres i pokój), na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 2) Wykonawca udziela licencji do oprogramowania. 3) Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. 4)Oferowany przedmiot zamówienia objęty powinien być gwarancją, nie krótszą niż wskazana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozdz. III pkt.2- tabele. 5)Okresy gwarancyjne liczone są od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 6)W razie stwierdzenia wad lub braków Zamawiający przesyła reklamację do Wykonawcy. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu sposób zgłaszania awarii oferowanego sprzętu w okresie udzielanej gwarancji, w szczególności adresy stron www, adresy poczty elektronicznej oraz numery telefonów i faksów. 7)Wykonawca dostarcza dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi sprzętu. 8)W karcie gwarancyjnej Wykonawca zamieści informacje zawierające nazwę, adres i telefony Wykonawcy oraz podmiotu wykonującego serwis gwarancyjny. 9)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do każdej jednostki dostarczonego sprzętu, certyfikaty autentyczności i karty rejestracyjne , na warunkach przewidzianych przez producenta oprogramowania/sprzętu. 10)Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z polskimi normami, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Podstawą zapłaty faktury będzie protokół dostawy i odbioru sprzętów podpisany przez strony. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę w terminie 21 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu. Wystawienie faktury przez Wykonawcę następuje po dokonaniu dostawy. Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy określone w fakturze. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiajacy dopuszcza możliwości przesunięć w terminach dokonywanych płatności za wykonane zadania, zgodnie z przekazywanymi przez Instytucję Pośredniczącą 2 Stopnia - Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Zamawiającemu środków na realizację projektu. W przypadku o którym mowa w pkt.16 zapłata następować będzie najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania środków na realizację projektu od Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia. W tym przypadku Wykonawca nie naliczy Zamawiającemu ustawowych odsetek wynikających z opóźnienia w zapłacie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach