Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 33 00 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2013-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 33 00, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup drukarek wielofunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) wraz z rozładunkiem i rozmieszczeniem przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego drukarek wielofunkcyjnych, w tym: 1) Część I - drukarki monochromatyczne - 12 szt.; 2) Część II - drukarki kolorowe - 38 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik E do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) Część I - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2) Część II - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: numer rachunku bankowego: BGK 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu drukującego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-119/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: zestawu komputerowego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka monitora - 1 sztuka drukarki - 1 sztuka
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-27 - Zakup 43 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących)
Dodano: 2016-06-16 - Zakup i dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - część I Zakup i dostawa duplikatora do płyt CD/DVD - część II
Dodano: 2016-06-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę 15 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka
Dodano: 2016-05-25