Przetargi.pl
Zakup drukarek i skanerów dla Urzędu Miasta (w ramach zadania Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta)

Urząd Miasta Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5273111 w. 325 , fax. 089 5349375
  • Data zamieszczenia: 2010-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Olsztyn
    Plac Jana Pawła II Nr 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5273111 w. 325, fax. 089 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup drukarek i skanerów dla Urzędu Miasta (w ramach zadania Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego drukarek i skanerów: Drukarka laserowa dwustronnie drukująca - 26 szt. Xerox Phaser 3435 lub równoważna spełniająca wymagania określone w SIWZ; Drukarka laserowa A4 - 20 szt. Xerox Phaser 3160 lub równoważna spełniając wymagania określone w SIWZ; Drukarka atramentowa kolorowa A3 - 8 szt. HP Business Inkjet 2800 lub równoważna spełniając wymagania określone w SIWZ; Drukarka atramentowa kolorowa A4 - 2 szt. HP Officejet 6000 lub równoważna spełniając wymagania określone w SIWZ; Skaner A3 - 1 szt. Mustek Paragon 3600 A3 PRO lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ; Skaner A4 - 2 szt. HP Scanjet G2710 lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ; Skaner A4 z podajnikiem - 8 szt. Plustek SmartOffice PL2546 lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne urządzeń) zawiera SIWZ. 3. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 4. Drukarki i skanery objęte przedmiotem zamówienia muszą być gotowe do pracy i wyposażone we wszystkie materiały i elementy niezbędne do prawidłowej pracy i korzystania ze wszystkich funkcji. 5. Oferowane urządzenia muszą posiadać następujące oznaczenia zgodności lub certyfikaty: CE (na cały produkt); EC (certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej). 6. Dostarczone urządzenia mają być gotowe do pracy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowane urządzenia w wymiarze: a.co najmniej 2 lata - dla urządzeń z pkt. 1.A, 1.B, 1.E, 1.G), b.co najmniej 1 rok - dla urządzeń z pkt. 1.C), 1.D), 1.F). 7. W trakcie realizacji dostawy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia należy również dostarczyć Zamawiającemu instrukcję obsługi w języku polskim oraz kartę gwarancyjną dostarczonego sprzętu. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych w/w urządzeń. Podane w SIWZ parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ/model proponowanego urządzenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje urządzenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ/model proponowanego urządzenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego urządzenia. 9. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem oferowanych urządzeń do siedziby Zamawiającego (pomieszczenia Wydziału Informatyki). 10. Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1200 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach