Przetargi.pl
Zakup dostępu do systemu rekrutacyjnego wraz z usługą wsparcia

Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, Al. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 32 33 100 , fax. 58 32 33 200
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
    Al. Grunwaldzka 472D
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 32 33 100, fax. 58 32 33 200
    REGON: 19004453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arp.gda.pl/; bip.arp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup dostępu do systemu rekrutacyjnego wraz z usługą wsparcia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostępu do systemu rekrutacyjnego oraz zakup usług wsparcia. System rekrutacyjny powinien umożliwiać: a. tworzenie ofert pracy w formie stron internetowych; b. zbieranie i zarządzanie aplikacjami kandydatów. 2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oferty pracy w formie stron internetowych: 4.1. System powinien umożliwić tworzenie ofert pracy, z których każda będzie w formie osobnej strony internetowej (ledning page). 4.2. Strony ofert powinny być przygotowane zgodnie z identyfikacją wizualną Zamawiającego (załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia). 4.3. Stworzone oferty pracy powinny być responsywne, dopasowane do dowolnej wielkości ekranu i nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych. 4.4. Stworzone oferty pracy powinny umożliwić prezentację elementów oferty oraz materiałów dodatkowych, wzbogacających ofertę (zdjęcia, filmy, mapy). 4.5. System powinien umożliwić wprowadzanie modyfikacji w wyglądzie oferty pracy, w zakresie: zmian wykorzystywanych grafik i kolorystyki, logotypów, haseł promocyjnych, dodawania nowych treści (np. wymagania dla kandydatów, wymaganych zgód prawnych), dodawania i usuwania zdjęć, filmów wideo i map. 4.6. Wykonawca zapewni wsparcie w realizacji modyfikacji w wyglądzie ofert pracy. 4.7. Układ oferty pracy w formie strony internetowej powinien być zaprojektowany wykorzystując zasadę stopniowego zaangażowania użytkownika, która pozwala użytkownikowi zapoznać się ze skróconą wersją informacji i rozwinąć te wątki, które są dla niego najbardziej interesujące. 4.8. Oferta pracy w formie strony internetowej powinna umożliwiać użytkownikom podanie swoich danych kontaktowych (imię, nazwisko, email, telefon) oraz wprowadzenie swojego CV do systemu. Proces wprowadzania swojego CV do systemu może być maksymalnie dwustopniowy. 5. Zbieranie i zarządzanie aplikacjami kandydatów: 5.1. System powinien umożliwiać tworzenie organizacji partnerskich. 5.2. System powinien umożliwiać zarządzanie i podgląd wszystkich stworzonych ofert pracy w ramach danej organizacji partnerskiej. 5.3. System powinien umożliwiać zarządzanie wszystkimi kandydatami i aplikacjami w ramach organizacji partnerskiej. 5.4. Każda organizacja partnerska może posiadać wiele ofert pracy. 5.5. Kandydaci aplikujący poprzez ofertę pracy w formie strony internetowej związanej z daną organizacją partnerską tworzą osobną bazę kandydatów. 5.6. Profil kandydata w systemie: 5.6.1. Prezentowane informacje: 5.6.1.1. Dane kontaktowe (imię, nazwisko, email, telefon). 5.6.1.2. CV. 5.6.1.3. Data wysłania CV. 5.6.1.4. Oferta, na którą CV zostało wysłane. 5.6.1.5. Status rekrutacji (opcje: brak kontaktu, w procesie, wysłana oferta, zatrudniony). 5.6.1.6. Daty zmiany statusu rekrutacji 5.6.1.7. Rekruter odpowiedzialny za proces. 5.6.1.8. Ocena kandydata 5.6.1.9. Komentarze rekrutera. 5.7. System powinien umożliwiać ręczne dodawanie nowych profili kandydatów z poziomu administratora lub partnera i przypisywanie ich do danej oferty pracy w ramach organizacji partnerskiej. 5.8. Użytkownikami systemu będą Zamawiający (występujący w roli administratora) oraz jego partnerzy - łącznie max. 300 użytkowników (indywidualni pracownicy Zamawiającego i partnerów) w ciągu obowiązywania umowy. 5.9. Na uprawnienia administratora składają się: 5.9.1. Dodawanie nowych użytkowników (partnerów Zamawiającego). 5.9.2. Nadawanie dostępu partnerom do poszczególnych organizacji partnerskich (w tym baz kandydatów). Administrator powinien mieć pełną swobodę w określaniu uprawnień dostępu do danej organizacji partnerskiej. 5.9.3. Zamawianie nowych ofert pracy w formie strony internetowej. 5.9.4. Dostęp do danych statystycznych. 5.9.5. Wgląd i możliwość modyfikowania profili wszystkich kandydatów w organizacji partnerskiej. 5.10. Administrator może dodać dowolną liczbę partnerów. 5.11. Na uprawnienia partnera składają się: 5.11.1. Wgląd w profile kandydatów, zgodnie z nadanym przez administratora dostępem. 5.11.2. Prawo do przetwarzania danych osobowych kandydatów. 5.11.3. Prawo do kontaktowania się z kandydatami. 5.11.4. Możliwość dodania dowolnej ilości osób (rekruterów), mających wgląd do bazy kandydatów. 5.11.5. Możliwość przypisania rekrutera do kandydata. 5.12. Partnerzy, w ramach swoich uprawnień, mają możliwość modyfikacji profilu kandydata w zakresie: statusu rekrutacji, oceny kandydata, dodawania komentarzy rekruterów. 5.13. Zmiana statusu rekrutacji kandydata na zatrudnionego wymaga weryfikacji ze strony Wykonawcy poprzez bezpośredni kontakt z kandydatem w ramach wsparcia systemu. 5.14. Zmiana statusu rekrutacji kandydata na zatrudnionego powoduje jego usunięcie z bazy danych. Jego dane powinny być widoczne wyłącznie dla partnera, który zatrudnił danego kandydata. 6. Usługi wsparcia, które zapewni Wykonawca: 6.1. Współpraca z Zamawiającym przy przygotowaniu treści ofert pracy w formie strony internetowej. 6.2. Wstępna weryfikacja kandydatów. Kryteria wejścia, jakie powinni spełniać kandydaci, zostaną uzgodnione z Zamawiającym dla każdej z ofert pracy w formie strony internetowej. Wyłącznie kandydaci, którzy zostaną zweryfikowani pozytywnie przez Wykonawcę, zostaną włączeni do bazy kandydatów. Wykonawca przeprowadzi proces weryfikacji dla każdego kandydata składającego aplikację, a w przypadku negatywnej weryfikacji, Wykonawca wskaże kandydatowi alternatywne oferty pracy oraz wskaże mu, jak rozpocząć proces aplikacji. 6.3. Aktywna komunikacja z kandydatami, aby zachęcić ich do umieszczenia swojego CV w bazie kandydatów. 6.4. Zbieranie danych statystycznych i przekazywanie ich Zamawiającemu w formie miesięcznych raportów. Zakres zbieranych danych będzie obejmował: 6.4.1. Śledzenie i analizę zachowania użytkowników ofert pracy w formie stron internetowych pod kątem zbierania informacji o najbardziej istotnych elementach ofert. 6.4.2. Analizę ruchu kandydatów na ofertach pracy w formie stron internetowych i jego źródeł, analizę efektywności poszczególnych kanałów promocyjnych, w zakresie: w jaki sposób kandydaci trafili na ofertę pracy, które źródła generują największy ruch, największą liczbę aplikacji, największe zatrudnienie. 6.4.3. Liczby odwiedzin ofert pracy w formie strony internetowej. 6.4.4. Liczby kandydatów w bazie i ich status. 6.4.5. Liczby kandydatów na 100 osób odwiedzających oferty pracy w formie strony internetowej. 6.5. Co dwa tygodnie Wykonawca będzie zbierał i przekazywał Zamawiającemu dane dotyczące liczby kandydatów w bazie i ich statusu rekrutacyjnego. Po uzgodnieniu tego z Zamawiającym, Wykonawca będzie przenosił wskazanych przez Zamawiającego kandydatów między bazami. 7. Obowiązki Wykonawcy: 7.1. Zapewnienie wsparcia technicznego: 7.1.1. Zapewnienie dedykowanej osoby, która będzie wspierać Zamawiającego w tworzeniu ofert pracy w formie stron internetowych. Kontakt będzie odbywać się za pomocą poczty email. 7.1.2. Czas reakcji na zgłoszenie powinien maksymalnie wynosić 24 godziny. 7.1.3. Efekt wsparcia technicznego w postaci stworzenia oferty pracy w formie strony internetowej powinien powstać maksymalnie po 2 dniach roboczych od dnia przesłania zgłoszenia. 7.2. Zapewnienie krótkiego czasu ładowania się ofert pracy w formie strony internetowej, nie dłuższego niż ok. 1,5-2 sekund. 7.3. Przygotowanie stosownych oświadczeń dla kandydatów, Zamawiającego i partnerów w celu wypełnienia przez Zamawiającego wymagań pod względem RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30211300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a. wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. b. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą ofertą: 1) w celu oceny oferty w ramach kryterium „Próbka strony oferty pracy dla użytkownika”, próbkę strony oferty pracy dla użytkownika (osoby rekrutowanej) zawierającą: a. prezentację szaty graficznej strony oferty pracy przygotowanej dla użytkownika; b. prezentację makiet strony (mockup) z opisem proponowanych funkcji i narzędzi wykorzystanych na stronie. Materiały powinny być przygotowane zgodnie z: a. wytycznymi identyfikacji wizualnej przekazanej przez Zamawiającego, stanowiącej Załącznik nr 1A do OPZ; b. wytycznymi Material Design by Google lub Material Design 2 by Google Materiały powinny być przygotowane w następujących formatach: a. próbka szaty graficznej – w formacie .jpg, .PNG lub innym standardowym formacie graficznym, który jest obsługiwany przez system operacyjny Windows 10; b. próbka makiety – w formacie .jpg, .PNG lub innym standardowym formacie graficznym, który jest obsługiwany przez system operacyjny Windows 10; próbki mogą być przygotowane w programie do tworzenia makiet stron, mogą być klikalne; forma przygotowania nie będzie podlegała ocenie; W przypadku nie dostarczenia próbki/ek wraz ofertą, oferta otrzyma 0 punktów w ramach danego kryterium pozacenowego. 2) w celu oceny oferty w ramach kryterium „Próbka systemu dla rekrutera” Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertę próbkę systemu dla rekrutera (osoby rekrutującej) zawierającą: a. prezentację wyglądu systemu przygotowanego dla rekrutera zgodnie z zasadami User Experience; b. prezentację makiet strony (mockup) z opisem proponowanych funkcji i narzędzi wykorzystanych na stronie; Materiały powinny być przygotowane zgodnie z: a. wytycznymi identyfikacji wizualnej przekazanej przez Zamawiającego stanowiącej Załącznik nr 1A do OPZ; b. wytycznymi Material Design by Google lub Material Design 2 by Google Materiały powinny być przygotowane w następujących formatach: a. próbka szaty graficznej – w formacie .jpg, .PNG lub innym standardowym formacie graficznym, który jest obsługiwany przez system operacyjny Windows 10; b. próbka makiety – w formacie .jpg, .PNG lub innym standardowym formacie graficznym, który jest obsługiwany przez system operacyjny Windows 10; próbki mogą być przygotowane w programie do tworzenia makiet stron, mogą być klikalne; forma przygotowania nie będzie podlegała ocenie; W przypadku nie dostarczenia próbki/ek wraz ofertą, oferta otrzyma 0 punktów w ramach danego kryterium pozacenowego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b. oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach