Przetargi.pl
ZAKUP, DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek,
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5194867, 5194810 , fax. 089 5194813
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5194867, 5194810, fax. 089 5194813
    REGON: 00029623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital@ameryka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP, DOSTAWĘ PRODUKTÓW MLECZARSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Masło Extra 200g - 2 600kg, Śmietana 18% w opakowaniu 400g kub-2 000l.,Mleko 2% folia-27 000l,Ser topiony typu (zegary) 0,200g 8szt. w pudełku-300kg,Twaróg półtłusty-2 000kg,Ser twardy półtłusty tj. Złoty Mazur,Gouda,Masdamer -600kg,Jogurty owocowe 125g oprócz truskawki -14 600szt.,Napój Actimel owocowy 4x100g-5000szt.,serek homogenizowany waniliowy 150g-1 200szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo Zamówień Publicznych: tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami dolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FORMULARZ OFERTOWY opracowany wg druku dołączonego do niniejszej specyfikacji; 2. FORMULARZ CENOWY; 3. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. l oraz, że nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 4. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, wystawiony z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5. ZAŚWIADCZENIE lub CERTYFIKAT HACCP. lub OPINIE Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, że w zakładzie jest wdrożony system HACCP lub GMP i GHP; 6. WAŻNĄ DECYZJĘ o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziale V SIWZ, zgodnie z formą spełnia -nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach