Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
- Data zamieszczenia: 2013-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
ul. Żeromskiego 26 26
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7888500, fax. 17 7888505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU KLUBU INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W MIELCU na potrzeby projektu pn.: Rozwój infrastruktury pomocy społecznej poprzez utworzenie Klubu Integracji Społecznej oraz modernizację obiektu MOPS w Mielcu z podziałem na 5 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia do budynku Klubu Integracji Społecznej w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury pomocy społecznej poprzez utworzenie Klubu Integracji Społecznej oraz modernizację obiektu MOPS w Mielcuz podziałem na 5 części: 1) CZĘŚĆ I - zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z licencją na system operacyjny i oprogramowanie podstawowe; 2) CZĘŚĆ II - zakup i dostawa mebli; 3) CZĘŚĆ III - zakup i dostawa wyposażenia AGD; 4) CZĘŚĆ IV - zakup i dostawa schodołazu; 5) CZĘŚĆ V - zakup, dostawa oraz montaż monitoringu wewnętrznego. 5.4 Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa artykułów papierniczych, biurowych, środków czystości, worków foliowych i baterii
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów biurowych, kopert rtg oraz książek medycznych i ewidencji księgowej
Dodano: 2015-02-11 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, sprzętu elektronicznego i biurowego dla Zespołu Szkół w Sokołowie Małopolskim
Dodano: 2014-06-03 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, sprzętu elektronicznego i biurowego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie
Dodano: 2014-05-30 - Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Dodano: 2014-01-20 - Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
Dodano: 2013-01-15 - Dostawa wyposażenia dla budynku remizy OSP z przeznaczeniem na centrum kulturalno-informatyczne w Jaźwinach
Dodano: 2012-03-28 - Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
Dodano: 2012-01-27 - Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Dodano: 2011-11-16 - Dostawa fabrycznie nowych kopiarek dla Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie.
Dodano: 2010-11-03