Przetargi.pl
„Zakup, dostawę i montaż sprzętu medycznego dla I i III Oddziału Chorób Wewnętrznych”

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup, dostawę i montaż sprzętu medycznego dla I i III Oddziału Chorób Wewnętrznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu medycznego dla I i III Oddziału Chorób Wewnętrznych dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, o parametrach opisanych w załączniku o nazwie „Zestawienie parametrów technicznych”, stanowiącym załączniki nr 1. do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2016), nierekondycjonowany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego. 3. Przedmiot zamówienia opisany w grupach musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 4. Zamawiający wymaga aby każdy sprzęt medyczny oznaczony był znakiem CE 5. Dostawa i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy do 12 grudnia 2016 r. 6. W ramach zamówienia w grupach Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego personel medyczny w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy przedmiotu zamówienia i zakończy po przeszkoleniu wszystkich i zakończy wydaniem wydać świadectwa uczestnictwa dla każdego z uczestników szkolenia. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego w okresach zalecanych przez producenta wraz z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów eksploatacyjnych. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada). Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania 2 przeglądów pogwarancyjnego w ciągu 2 lat po zakończonym okresie gwarancji. 9. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wymagania dotyczące serwisu Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm. ). Ponadto na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym 5 dniowym terminie Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje pracowników wykonujących prace serwisowe; możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw: pon – pt 8:00-15:00 forma zgłoszeń reklamacji i napraw -poczta, fax, poczta elektroniczna czas reakcji serwisu max. 72 godziny maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia; weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 12 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (soboty, niedziele i święta nie są wliczane w czas reakcji serwisu); Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania ( z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika) b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej w dniu dostawy W przypadku wykonania zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca zobowiązany jest do podania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36 b ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1 010,00 złotych, z uwzględnieniem podziału na grupy: L.p Nr Grupy Kwota Wadium Grupa 1- 700,00 zł Grupa 2- 85,00 zł Grupa 3- 50,00 zł Grupa 4- 25,00 zł Grupa 5-150,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) : DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/KRAKÓW NR: 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Zakup, dostawę i montaż sprzętu medycznego dla I i III Oddziału Chorób Wewnętrznych 39 /2016 .” W pozostałych przypadkach (pkt. VIII.3. b, c, d, e) wymagane jest dołączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć razem z ofertą nie zszywając go z nią. Dokumenty, o których mowa w punkcie VIII.3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy Pzp 7. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1. Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.8.1. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych w pkt VIII.7.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane); 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach