Przetargi.pl
Zakup, dostawę i montaż elementów wyposażenia placów zabaw w miejscowości Bębło, Gmina Wielka Wieś

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawę i montaż elementów wyposażenia placów zabaw w miejscowości Bębło, Gmina Wielka Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia placów zabaw w miejscowości Bębło, Gmina Wielka Wieś Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Zakup , dostawę i montaż zestawu rekreacyjnego dla dzieci wykonanego z drewna o wysokiej wytrzymałości, impregnowanego próżniowo- ciśnieniowo. Zastosowana sklejka powinna być wodoodporna z drewna liściastego o wysokiej wytrzymałości. Elementy stalowe powinny być wykonane ze stali nierdzewnej. Całość zestawu powinna być rozmieszczona na podłożu trawiastym W skład zestawu wchodzą: 1. zestaw zabawowy zawierający: - wieża z dachem dwuspadowym -zjeżdżalnia głęboka - pomost stały - wieża skośna strażacka - trap długi - pomost wiszący - wieża z dachem płaskim - zabezpieczenie sklejkowe - trap schodki - wymiary zestawu: ok. 7,00 x 9,00 m - strefa bezpieczeństwa wym. ok. 13,00 x 10, 00 m 2. huśtawka ważka : - wymiary ok. 3,00 x 0,45 x0,85 m - strefa bezpieczeństwa ok. 5,00 x 2,50 m 3. karuzela krzyżakowa - średnica ok. 1,80 m - strefa bezpieczeństwa o śr. ok. 5,80 m 4. lokomotywa z przejściowym kotłem oraz z wagonem 1 szt.: - wymiary lokomotywy 2,30 x 1,40 m - wymiary wagonów: 2,50 x 1,40 m - wysokość zestawu: 1,80 m 5. sprężynowce 2 szt. : - motor wym. ok. 0,90 x 0,30 m - strefa bezpieczeństwa o śr. ok. 3,00 m - wysokość sprężyny ok. 0,50 m - koń: wym: ok. 0,90 x 0,30 m - strefa bezpieczeństwa o śr ok. 3,00 m - wysokość sprężyny ok. 0,50 m 6. piaskownica z bali - wymiary ok. 3,00 x 3,00 x 0,30 m - strefa bezpieczeństwa ok. . 4,12 x 4,12 m 7.ławka z oparciem: - 4 szt. - do stałego posadowienia - wymiary ok. dł. 1,80 m x szer. 0,60 m x wys.0,75 m - podstawa żeliwna, siedzisko drewniane 8. kosz na śmieci : - 2 szt. - pojemny, trwały - średnica ok. 0,45 m - wysokość ok. 0,80 m - podstawa stalowa , obudowa drewniana 9. tablica informacyjna- regulamin - długość ok. 0,50 m - wysokość ok. 2,50 m ELEMENTY UZUPEŁNIAJĄCE : 1. Nasadzenie zieleni - trawa na powierzchni 600 m2 - zieleń wysoka typu : tuia typu brabant - ilość szt. 40 - wys. min. 80 cm 2. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. 3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonanie prace to 3 lata liczony od daty odbioru końcowego. 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych prac w oparciu o ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a)wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 dostawą odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa z załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy te zostały wykonane należycie. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna prace polegające na wyposażeniu placów zabaw. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VII, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 4 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna prace polegające na wyposażeniu placów zabaw. 1.5 Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach