Przetargi.pl
Zakup, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie nowego cyfrowego rejestratora rozmów wraz z ukompletowaniem na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach nr postępowania 77/15

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie nowego cyfrowego rejestratora rozmów wraz z ukompletowaniem na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach nr postępowania 77/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, zainstalowanie, uruchomienie nowego cyfrowego rejestratora rozmów wraz z ukompletowaniem w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia tj. wliczonego w cenę przedmiotu zamówienia z obsługi ww. rejestratora. Do przedmiotu zamówienia wchodzi również dostarczenie dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej w języku polskim. Szczegółowy wykaz wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1i 2 do SIWZ -wykaz cennik asortymentowo ilościowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Załącznik nr 3 do SIWZ Opis Oferowanego przedmiotu zamówienia. Ogólne wymagania techniczne cyfrowego rejestratora rozmów. Cyfrowy rejestrator rozmów telefonicznych z rejestracją 4 kanałów rozmownych VoIP, 4 linie systemowe DGT, 2 linie ISDN (4 kanałów rozmownych), oraz 8 kanałów analogowych. Na panelu przednim powinien znajdować się wyświetlacz alfanumeryczny z możliwością przeprowadzenia podstawowej konfiguracji IP oraz możliwość wyświetlania bieżącego stanu rejestratora (temp. HDD, temp. CPU, stopień odbudowy macierzy RAID 1 po awarii). Cyfrowy rejestrator rozmów musi zapewnić przechowanie co najmniej 20 000 godzin rozmów zanim zacznie automatycznie nadpisywać najstarsze zapisy rozmów. Ze względów bezpieczeństwa rejestrator ma uniemożliwiać ręczne kasowanie oraz modyfikowanie nagrań na macierzy RAID przez użytkownika, jak i samego administratora urządzenia. Szczegółowe wymagania techniczne cyfrowego rejestratora rozmów. -konstrukcja rejestratora umożliwiająca instalację w stojaku telekomunikacyjnym 19 w obudowie nie większej niż 4U. -urządzenie musi być zasilane napięciem przemiennym 230 V 50 Hz i posiadać zasilacz redundantny w osobnych dwóch modułach z opcją Hot Swap, zasilanie z dwóch niezależnych źródeł. -możliwość nagrywania jednocześnie 4 kanałów VOIP kodeków G711 G722 oraz G729 protokołów SCCP i SIP. -możliwość nagrywania dwóch linii ISDN dla telefonów alarmowych 997 i 112 (2 linie 4 kanałów rozmownych) , informacja o połączeniach nieodebranych i czasie oczekiwania na połączenie. -możliwość nagrywania 8 linii analogowych. -możliwość nagrywania 4 linii systemowych centrali DGT. -posiadać 3 interfejsy Ethernet 10 100 1000 Mb s (RJ-45). -nagrywania rozmów z systemu telefonicznego opartego o wykorzystanie Unified Communications Manager (CUCM) z wykorzystaniem funkcjonalności Built-IN-Bridge w wersjach 6, 7, 8 oraz 9 poprzez integrację SIP-TRUNK (Integracja musi być oparta całkowicie na rozwiązaniu programowym, bez stosowania dodatkowego wyposażenia sprzętowego). -Umożliwia wizualizację faxów na przynajmniej jednym stanowisku odsłuchowym (dopuszczone wykorzystanie oprogramowania firm trzecich, dopuszcza się zastosowanie kluczy USB w stanowiskach dostępowych.). -Posiada możliwość rozbudowy do 128 kanałów. -wyklucza się stosowanie licencji na rejestrację rozmów w formie jakiegokolwiek klucza sprzętowego (np.: na złączu USB, RS232). Dopuszczalna licencja na nagrywanie rozmów jedynie w formie pliku lub plików umieszczonych w cyfrowym rejestratorze rozmów. -rejestracja informacji dodatkowych o rozmowie (data i czas rozpoczęcia rozmowy, czas trwania rozmowy, numer wywołujący/wywoływany/osiągnięty (po przekierowaniu). -alarm o braku połączenia z CUCM. -zapis informacji o numerze przekierowanym. -cyfrowy rejestrator rozmów musi posiadać wbudowany w obudowę opisany panel sterowania, który umożliwi poruszanie się po menu celem przeprowadzenia podstawowej konfiguracji adresacji IP . -cyfrowy rejestrator rozmów ma posiadać wyświetlacz LCD przynajmniej o parametrach 4 x 20 (ilość wierszy x ilość znaków) oraz głośnik, stanowiące lokalny interfejs obsługi urządzenia, który umożliwi dostęp do podstawowych funkcji takich jak: odsłuch nagrań, wyświetlanie informacji o stanie pracy urządzenia (alarmy, temp. HDD, temp. CPU, stopień odbudowy macierzy RAID 1 po awarii),oraz konfigurację interfejsów sieciowych (adres IP, maska, brama sieci). -cyfrowy rejestrator rozmów powinien sygnalizować stany awaryjne i przed awaryjne (uszkodzenie dysku, zbliżająca się awaria dysku - S.M.A.R.T, zanik synchronizacji z serwerem NTP, awaria lub brak zasilania w danym module, awaria interfejsów sieciowych) lokalnie na rejestratorze (na wyświetlaczu LCD), przez sieć TCP IP na standardowym komputerze PC poprzez złącze alarmowe za pomocą przekaźnika oraz w formie dźwiękowej poprzez głośnik zamontowany w obudowie rejestratora. -cyfrowy rejestrator rozmów powinien zapewnić przechowanie co najmniej 20 000 godzin rozmów zanim zacznie automatycznie nadpisywać najstarsze zapisy rozmów. -rejestracja musi się odbywać na dwóch wymiennych nośnikach HDD typu SATA 3,5 cala o tej samej pojemności minimum 1 TB w macierzy RAID 1, w kieszeni HotSwap z funkcją automatycznej odbudowy. -w przypadku czasowego zaniku zasilania, które spowodowałoby wyłączenie cyfrowego rejestratora rozmów, urządzenie winno automatycznie podjąć swoją pracę (informacja zwrotna o zaistniałym zdarzeniu w postaci alarmu). -cyfrowy rejestrator rozmów powinien automatycznie aktualizować czas z serwera NTP. -możliwość ręcznej korekty czasu +/- 100s na dobę. -Zarządzanie siecią rejestratorów z poziomu dedykowanej aplikacji urządzenia z możliwością monitorowania stanów pracy wszystkich rejestratorów jednocześnie, zdalnego odsłuchu (także w czasie nagrywania aktualnej korespondencji), archiwizacji, przeglądania korespondencji z filtracją oraz opcją wyszukiwania (data i godzina, numer telefonu, numer kanału, adres IP, MAC adres, ostatnio zapisane rozmowy, możliwość ustawienia po zakresie dat, oraz z możliwością parametryzacji opcji wyszukiwania.), Wyklucza się zastosowanie programów typu VNC, protokół RDP znany jako zdalny pulpit. -Tworzenie plików *.wav z pojedynczych rozmów lub ich fragmentów poprzez zastosowanie konwersji pliku. -Archiwizacja zapisów na standardowym komputerze PC do postaci zbiorczego archiwum (bazy nagrań) oraz pojedynczych plików *.wav -Archiwizacja logów rejestratora na standardowym komputerze PC za pomocą aplikacji do zarządzania rejestratora. -możliwość wykonywania archiwizacji automatycznie na podstawie wcześniej zdefiniowanego przez administratora harmonogramu . -wielopoziomowy system autoryzacji i zabezpieczeń (zakładanie i usuwanie indywidualnych kont dla użytkowników, nadawanie im odpowiednich uprawnień, edycja uprawnień przez administratora urządzenia). -Cyfrowy rejestrator rozmów powinien sygnalizować próby nieautoryzowanego dostępu do urządzenia w postaci odpowiedniego wpisu w pliki log. -Brak możliwości kasowania nagrań, edycji bazy danych rozmów oraz logów rejestratora przez użytkowników, osoby nieuprawnione oraz administratora, logi cyfrowego rejestratora rozmów winne być automatycznie nadpisywane po 180 dniach. -System operacyjny zainstalowany i uruchamiany z oddzielnego dysku twardego lub dysku flash na złączu SATA. -Zapasowy dysk twardy lub dysk flash z w pełni skonfigurowanym systemem operacyjnym (dopuszcza się zastosowanie licencji czasowej zapewniającej pełną funkcjonalność rejestratora do czasu otrzymania właściwej licencji jednak nie krócej niż 30 dni kalendarzowych). -Możliwość aktualizacji systemu operacyjnego przez lokalnego administratora bez konieczności podłączania rejestratora do sieci publicznej (Internet). -Instalacja aplikacji klienckiej do zarządzania cyfrowym rejestratorem rozmów lub grupą rejestratorów bez ograniczeń licencyjnych (na dowolnej liczbie stanowisk). Nie dopuszcza się konieczności generowania kluczy/kodów licencyjnych przez dostawcę w celu zainstalowania aplikacji klienckiej. 3. Wymagany zakres prac. 1)instalacja aplikacji klienckiej do zarządzania cyfrowym rejestratorem rozmów lub grupą rejestratorów bez ograniczeń licencyjnych (na dowolnej liczbie stanowisk). 2)montaż i uruchomienie rejestratora cyfrowego rozmów wraz z ukompletowaniem (2 mobilne stanowiska odsłuchowe, 2 stacjonarne stanowiska odsłuchowe w wskazanym przez zamawiającego miejscu: KMP w Siedlcach , ul. Starowiejska 66. 3)wykonanie konfiguracji rejestratora cyfrowego rozmów zgodnie z wytycznymi zamawiającego w tym instalacja i konfiguracja aplikacji klienta na wskazanej stacji roboczej. 4)przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu administracji i obsługi cyfrowego rejestratora rozmów w miejscu instalacji cyfrowego rejestratora rozmów. W zakresie instalacji i uruchomienia cyfrowego rejestratora rozmów, należy ująć także wykonanie wszystkich innych prac nie wymienionych powyżej, a niezbędnych do uzyskania pełnej założonej funkcjonalności systemu rejestracji rozmów. 4. Wymagania dodatkowe. a)Instalacja cyfrowego rejestratora rozmów powinna być wykonana starannie, zgodnie z aktualnymi przepisami i regułami techniki w rozumieniu międzynarodowych i europejskich norm, wytycznych i zaleceń. b)Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, 2 komplety dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej cyfrowego rejestratora rozmów w wersji drukowanej oraz 1 komplet w wersji elektronicznej. Dokumentacja musi być sporządzona w języku polskim. Jeżeli karty katalogowe sprzętu lub podzespołów są w obcym języku, wykonawca winien je dostarczyć przetłumaczone na język polski. c)Jeżeli użytkowanie oprogramowania systemowego, obwarowane będzie licencjami, należy je wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia. Licencje nie mogą być ograniczone czasowo. d)System można będzie uznać za uruchomiony, gdy podczas odbioru, komisja powołana przez Zamawiającego, stwierdzi prawidłowe i wystarczające wykonywanie przez system wszystkich założonych jego funkcji. Potwierdzenie poprawność uruchomienia i działania zostanie oparta poprzez sprawdzenie parametrów Wymagania minimalne Zamawiającego - załącznik nr 2. System nie będzie uznany za uruchomiony, jeśli którakolwiek z założonych jego funkcji nie będzie wykonywana lub nie będzie wykonywana prawidłowo. 5. Szkolenia. Po zakończeniu prac i uruchomieniu cyfrowego rejestratora rozmów Wykonawca, w terminie do 5 dni od dokonania odbioru technicznego, przeprowadzi szkolenia dla 3 osób wskazanych przez Zamawiającego: a)czas trwania szkolenia - niezbędny do zrealizowania zakresu szkolenia. b)koszt szkolenia - wliczony w ceną przedmiotu zamówienia. c)szkolenie musi odbyć się w języku polskim. d)miejsce szkolenia - miejsce instalacji cyfrowego rejestratora rozmów. Zakres szkolenia: a)opis i budowa urządzenia. b)pełna obsługa cyfrowego rejestratora rozmów. c)instalacja i konfiguracja cyfrowego rejestratora rozmów. d)usuwanie uszkodzeń sprzętu (wymiana dysku systemowego, wymiana dysku macierzy RAID, odbudowa macierzy RAID, wymiana kart, wymiana zasilacza).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 333424501
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1.460,00 zł. Zadanie nr 2 - 900,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póżn. zm.). -Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA! W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną