Przetargi.pl
ZAKUP, DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI ORAZ ZABUDÓW MEBLOWYCH DLA POTRZEB ZSM W KROŚNIE

Zespół Szkół Muzycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4320072 , fax. 0-13 4320079
  • Data zamieszczenia: 2014-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych
    ul. Paderewskiego 7 7
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4320072, fax. 0-13 4320079
    REGON: 00028072600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kromuz.internetdsl.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP, DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI ORAZ ZABUDÓW MEBLOWYCH DLA POTRZEB ZSM W KROŚNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa transportem własnym (do siedziby Zamawiającego - Krosno, ul. I. J. Paderewskiego 7) wraz z montażem przez Wykonawcę fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji ani demonstracji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji: a) szaf wolnostojących, zabudów meblowych, paneli ubraniowych oraz ławy narożnej i innych elementów wyposażenia sal lekcyjnych, wykonanych na wymiar - każdy mebel wymaga indywidualnego rozwiązania, w zależności od jej przeznaczenia - 1 komplet, b) krzeseł do sali kameralnej - 50 sztuk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Parametry ogólne dla mebli: - Szafy w całości wykonane z płyty wiórowej, 3-warstwowej, dwustronnie laminowanej w kolorze buk z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem ABS lub PCV w kolorze płyty, płyta grubości min. 18 mm. - Płyta o gęstości min. 680 kg/m3, musi posiadać klasę higieniczności E1 - Szafy wyposażone w zawiasy, łatwe w montażu, posiadające kąt rozwarcia min. 110 stopni. Wytrzymałość zawiasów na otwieranie i zamykanie min. 60 000 cykli - wymagany certyfikat dołączony do oferty albo oświadczenie producenta zawiasów, że udziela na nie dożywotniej gwarancji. - Szafy z drzwiami uchylnymi, muszą posiadać mechanizm cichego domyku. - W szafach dwuskrzydłowych, jedne drzwi wyposażone w miękką listwę przymykową. - Każda szafa z drzwiami uchylnymi o wysokości powyżej 180 cm, musi posiadać zamek baskwilowy, ryglowany w min. 2 punktach ze składanym kluczem. - Nadstawki wyposażone w zamek punktowy ze składanym kluczem. - Uchwyty metalowe o rozstawie min. 128 mm, zabezpieczone galwanicznie lub malowane na kolor srebrny. - Półki z możliwością regulacji ich położenia. - Rozmieszczenie półek w poszczególnych szafach - indywidualnie dopasowana do potrzeb użytkownika. - W drzwiach i plecach nadstawki, należy uwzględnić otwory wentylacyjne - jeżeli będą usytuowane na ścianie gdzie występuje kratka wentylacyjna. - Szuflady w szafach - płytowe, na prowadnicach z pełnym wysuwem. - Front szuflady wykonany z płyty dwustronnie laminowanej o grubości 18 mm, wnętrze szuflady z płyty o grubości min. 10 mm. - Szafy z drzwiami przesuwnymi - profil aluminiowy z wypełnieniem z płyty meblowej grubości 10 mm w kolorze buk. - Wszystkie szafy na stelażu metalowym, wykonanym z profilu min. 60x30x2 mm. Profil wyposażony w stopki z możliwością regulacji poziomu min. 50 mm. Możliwość regulacji od wewnątrz szafy. - Stelaż metalowy zakryty płytą meblową w kolorze buk o grubości min. 18 mm. Szczegółowy opis, zawierający numery pomieszczeń, do których będą wykonywane meble, wymiary poszczególnych mebli, szkice robocze - został zawarty w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Parametry krzeseł: - Krzesło stacjonarne na 4 nogach z podłokietnikami, posiadające wymiary mieszczące się w przedziałach: - wysokość siedziska 450-460 mm - wysokość krzesła 830-870 mm - głębokość siedziska 370-390 mm - całkowita szerokość krzesła z podłokietnikami 530-540 mm - głębokość krzesła 560-580 mm - nakładka podłokietnika o długości 205-215 mm - Krzesło musi posiadać: - siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki bukowej minimum siedmiowarstwowej, gięto-klejonej o grubości nie mniejszej niż 10 mm, - siedzisko wraz z oparciem wykonane z jednej miski, na frontowej części siedziska i oparcia musi występować tapicerowana poduszka (front krzesła w całości tapicerowany - bez widocznej sklejki), tył kubełka - widoczna sklejka, - malowaną proszkowo na kolor RAL 9006 konstrukcję z rury minimum fi 20 mm, - połączenie z ramą nie pozostawiające widocznych śladów na górnej części siedziska (przykrytej tapicerowaną poduszką), - podłokietniki zamknięte z drewnianymi nakładkami wykonanymi ze sklejki o grubości min. 10 mm, - nakładki podłokietnika o takiej samej długości jak pozioma (metalowa) część ramy stanowiąca podłokietnik, - podłokietniki zamknięte zintegrowane z ramą krzesła, - stopki przeznaczone do twardych powierzchni, - łącznik do połączenia krzeseł w rzędy, będący integralną częścią krzesła (łączenie na zasadzie haczyk - oczko) - łącznik z możliwością schowania, - sztaplowanie, minimum 6 sztuk w słupku, - możliwość wyboru koloru tapicerki i koloru sklejki z palety min. 10 kolorów, - Krzesło musi być pokryte tkaniną o parametrach nie gorszych niż: - skład - 100 % poliester, - gramatura - 250 g/m2, - ścieralność - 150 000 cykli Martindale, - Krzesło musi posiadać certyfikat: - wytrzymałościowy - zgodnie z normą EN 16139, - Tapicerka użyta do tapicerowania krzesła musi posiadać: - atest na odporność na ścieranie wg EN ISO 12947-2, - atest na trudnozapalność - papieros i zapałka - wg EN 1021-1-2. Przykładowe szkice robocze mebli zostały zawarte w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Uwagi realizacyjne: a) Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty, do przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń, do których będą dostarczone i montowane meble stanowiące przedmiot zamówienia. b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnych, szczegółowych obmiarów (uzgodnionych z Zamawiającym) w celu dokonania właściwej wyceny przedmiotu zamówienia. c) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli. d) Ze względu na specyfikę ścian (karton gips + styropian), Zamawiający wymaga koncepcyjnego podejścia do sposobu zabezpieczenia szaf przed ich ewentualnym przewróceniem. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Udzielenia minimum 2 letniego okresu gwarancji. b) Zapewnienia bieżącej konserwacji i napraw w okresie gwarancji w systemie door to door, 5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku. 6. Kod CPV: a) 39.10.00.00-3 - meble, b) 39.14.13.00-5 - szafy, c) 39.11.20.00-0 - krzesła. 7. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - 24 godziny. 9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: a) próbki sklejki, z której wykonane ma być krzesło stacjonarne - próbka wielkości min. 10x10 cm. b) próbkę płyty meblowej w kolorze buk, wielkości min. 10x10 cm (konieczność dopasowania kolorystyki do istniejących mebli), c) atestów i certyfikatów: - atest dla tapicerki krzeseł na odporność na ścieranie wg EN ISO 12947-2, - atest dla tapicerki krzeseł na trudnozapalność - papieros i zapałka - wg EN 1021-1-2, - certyfikat wytrzymałościowy dla krzesła - zgodnie z normą EN 16139, - certyfikat wytrzymałościowy dla zawiasów na otwieranie i zamykanie min. 60 000 cykli lub oświadczenie producenta zawiasów, że udziela na nie dożywotniej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 2.000,00 zł na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kromuz.internetdsl.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach