Urząd Gminy Prażmów ogłasza przetarg
- Adres: 05-505 Prażmów, ul. Piotra Czołchańskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 270 177, , fax. 227 270 522
- Data zamieszczenia: 2020-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Prażmów
ul. Piotra Czołchańskiego 1
05-505 Prażmów, woj. mazowieckie
tel. 227 270 177, , fax. 227 270 522
REGON: 54443890901000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://prazmow.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego dla szkół w ramach projektu ”Wiem co potrafię II edycja” – projekt edukacyjny dla Gminy Prażmów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rodzaj zamówienia: Dostawy 1. Zamówienie obejmuje: dla części I – Zakup, dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego dla szkół w ramach projektu ”Wiem co potrafię II edycja” – projekt edukacyjny dla Gminy Prażmów – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Prażmowie (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część 1 załącznik A do SIWZ dla części I) a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem urządzeń do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Prażmowie ul. Fr. Ryxa 72, 05-505 Prażmów, powiat piaseczyński. 2. Zamówienie obejmuje: dla części II – Zakup, dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego dla szkół w ramach projektu ”Wiem co potrafię II edycja” – projekt edukacyjny dla Gminy Prażmów – Szkoła Podstawowa w Uwielinach - (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ dla części II) a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem urządzeń do Szkoły Podstawowej w Uwielinach ul. Szkolna 2A, 05-540 Zalesie Górne. a) Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki (każda pozycja z opisu przedmiotu zamówienia – z załączników A do SIWZ, oddzielnie zapakowana i opisana w sposób łatwy do identyfikacji zawartości) b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w załącznikach A do SIWZ (odpowiednio dla każdej części). Wymienione sprzęty powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). c) Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100gr złotych), w tym na cześć I – 3 500,00 ( trzy tysiące pięćset złotych 00/100gr), na część II – 3 000,00zł (trzy tysiące złotych 00/100gr ). 18.1Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczego w Tarczynie – Filia w Prażmowie nr 14 8008 1018 9003 0030 4775 0001, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu nr ZAM.271.1.5.2020 18.2Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 18.3Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (Zamawiający nie dopuszcza wpłat gotówkowych) na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 18.4Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 18.5Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 18.6Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z instalacją systemu Digital Signage do rezerwacji i wizualizacji sal dydaktycznych w budynku CSM
Dodano: 2024-04-04 - Zakup sprzętu multimedialnego na wystawę „Potęga opowieści” w budynku Muzeum Historii Polski w Warszawie
Dodano: 2024-02-22 - Wynajem i dostawa sprzętu AV na potrzeby Zamawiającego
Dodano: 2023-12-19 - Dostawa ściany wizyjnej do placówki SZPZLO Warszawa-Ochota
Dodano: 2023-12-13 - Zmiana aranżacji strefy wejściowej Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „ELEKTROWNIA” w Radomiu
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa systemu Audio-Video służącego do przesyłania obrazu i dźwięku (teletransmisja)
Dodano: 2023-09-11 - Zakup i dostawa systemu Audio-Video służącego do przesyłania obrazu i dźwięku (teletransmisja)
Dodano: 2023-08-17 - „Dostawa i montaż systemu audio – video w 4 salach edukacyjnych w budynku Muzeum Historii Żydów Polskich Polin”
Dodano: 2023-07-18 - „Dostawa i montaż systemu audio – video w 4 salach edukacyjnych w budynku Muzeum Historii Żydów Polskich Polin”
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa zestawów multimedialnych oraz sprzętu audiowizualnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety
Dodano: 2020-06-24